Zavřít recenzi

Škoda Favorit 136L

“Za ty prachy prostě super.”
  • Rok výroby: 1989 
  • Typ motoru: 1289 
  • Stav km při koupi: 150 000 km 
  • Stav km nyní: 170 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 rok
  • Průměrná spotřeba: 6 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

10
 
Hodnocení celkem 9.0
Jak je vidět z oprav, za rok, co jsem vlastníkem vozu, je jich asi hodně. Ale za cenu vozu 12 000Kč je jich uměrně dost. Když sečtu veškeré výdaje co jsem za auto vynaložil, tak se dostanu na částku 20 000kč. Pokud porovnám ceny v bazarech a stav se stavem svého favorita, vesele si pískám. Motor vrní jako kotě a šlape bez chybičky. V zimě kdy soused nakopával svou 325 BMW z 95 roku dvacet minut, já jen otočil klíčem a napoprvé chytil.

Je pravda že favorit je stará šunka, ale je taky pravda, že salám jako fábie Je výkonově na stejné ůrovni, mnohdy i na nižší. A to nemám nikterak upravený motor. Po x letech nehospodárného provozu bývalého vlastníka motor chlamce 6litrů, neprotestuje a jede.

Cena dílů je oproti jiným vozům plivnutím do moře. A při nulové údržbě vydrží to co jiné vozy přivádí do servisu.

Jediným záporem tohoto vozu je křehkost mezi těmi novýmy vozy z tuhou karoserií a váhou daleko za hranicí normálnosti.

Jízdní vlastnosti nejsou nijak závratné. Favorit tancuje kolem každé díry, každá nerovnost z něj udělá houpačku a ve své nepevné stopě při prudším otočení volantu setrvává nečekaně dlouho, ale zkuste postavit na dvě kola kterékoliv jiné auto ... Jedině Žigul a Favorit dokáží tento kousek bez nájezdové rampy. A akcelerace je více než v pořádku na stav cest a silniční zákon dnešní doby.

Závady a opravy na autě

Technické věci: Seřízení motoru, výměna oleje, výměna svíček, výměmna silentbloku na předním levém rameni, výměna převodky řízení, komplet nové brzdy, výměna středního dílu výfuku.

Karosářské věci: Vyvaření prahů, vyvaření zadních podběhů + podlaha v kufru. Následné dolakování do barvy vozu.
<
Přejít na standardní verzi stránky »