Škoda Fabia 74kW
“Drahé, nespolehlivé.”
- Rok výroby: 2000
- Typ motoru: 1,4 16v
- Stav km při koupi: 30 000 km
- Stav km nyní: 65 000 km
- Způsob řazení: manuál
- Status vozu při koupi:
- Jak dlouho auto používáte?
2 roky
- Průměrná spotřeba: 7 l/100 km
Hodnocení a zkušenosti s autem
Koupil jsem si auto na ježdění do práce.
Pod dojmem z Felicie, která mi vydžela 10 let v podstatě bez poruchy, jsem koupil Fabii.
Výsledek - do práce jsem jezdil půl roku, dalšího půl roku platil jednu opravu za druhou
a nakonec auto odstavil. Dnes do práce jezdím autobusem a auto prodávám.
Škodovku již nikdy více.
Závady a opravy na autě
Auto jsem si koupil na denodenní ježdění do práce. 3 roky staré, v prodejně Škodovky.
Servisní knížka v pořádku. Pak to šlo ráz na ráz.
V zimně zamrzlo odvzdušnění bloku motoru a při jízdě přetekl vroucí olej přez olejovou zátku.
V servise namontovali rozmrazování.
Při 48 tis. odešla lambda sonda.
Při 50 ti tis. měněna komplet celá přední náprava.
Při 55 tis. znova nová lambda sonda.
A začala soustavná nepřetržitá porucha motoru. Do servisu ze servisu, do servisu ze servisu. Peníze v háji a auto pořád porouchané a nikdo neví proč. Pořád do kola. Značkový servis mne v tomto ohledu zklamal. Takže na opravu k neznačkovému.
Nakonec jsem se dopídil příčiny - shnilá kabeláž mezi motorem a řídící jednotkou. Tento problém v autorizovaných servisech Škodovky znají, ale mlčí o něm.
Na můj dotaz mi bylo řečeno, že není problém mi to u autorizovaného servisu za 40 000,- vyměnit.
Pokud by se mi v autě nehrabal neautorizovaný servis, tak jsem měl dokonce nárok na bezplatnou výměnu kabeláže. Smůla že mi to neřekli v průběhu toho roku, co jsem tam jezdil s jednou poruchou za druhou.