Zavřít recenzi

Škoda Fabia 74kW

“Drahé, nespolehlivé.”
  • Rok výroby: 2000 
  • Typ motoru: 1,4 16v 
  • Stav km při koupi: 30 000 km 
  • Stav km nyní: 65 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 2 roky
  • Průměrná spotřeba: 7 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

1
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

1
 

Náhradní díly

4
 
Hodnocení celkem 4.4
Koupil jsem si auto na ježdění do práce.
Pod dojmem z Felicie, která mi vydžela 10 let v podstatě bez poruchy, jsem koupil Fabii.

Výsledek - do práce jsem jezdil půl roku, dalšího půl roku platil jednu opravu za druhou
a nakonec auto odstavil. Dnes do práce jezdím autobusem a auto prodávám.
Škodovku již nikdy více.

Závady a opravy na autě

Auto jsem si koupil na denodenní ježdění do práce. 3 roky staré, v prodejně Škodovky.
Servisní knížka v pořádku. Pak to šlo ráz na ráz.

V zimně zamrzlo odvzdušnění bloku motoru a při jízdě přetekl vroucí olej přez olejovou zátku.

V servise namontovali rozmrazování.

Při 48 tis. odešla lambda sonda.

Při 50 ti tis. měněna komplet celá přední náprava.

Při 55 tis. znova nová lambda sonda.

A začala soustavná nepřetržitá porucha motoru. Do servisu ze servisu, do servisu ze servisu. Peníze v háji a auto pořád porouchané a nikdo neví proč. Pořád do kola. Značkový servis mne v tomto ohledu zklamal. Takže na opravu k neznačkovému.

Nakonec jsem se dopídil příčiny - shnilá kabeláž mezi motorem a řídící jednotkou. Tento problém v autorizovaných servisech Škodovky znají, ale mlčí o něm.
Na můj dotaz mi bylo řečeno, že není problém mi to u autorizovaného servisu za 40 000,- vyměnit.

Pokud by se mi v autě nehrabal neautorizovaný servis, tak jsem měl dokonce nárok na bezplatnou výměnu kabeláže. Smůla že mi to neřekli v průběhu toho roku, co jsem tam jezdil s jednou poruchou za druhou.


<
Přejít na standardní verzi stránky »