Zavřít recenzi

Mitsubishi Sigma Magna TR

“Dobré a levné auto.”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 1992 
  • Typ motoru: 2.6l ctyrvalec 8vent 
  • Stav km při koupi: 185 000 km 
  • Stav km nyní: 210 000 km 
  • Způsob řazení: automat 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 rok
  • Průměrná spotřeba: 13 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

6
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

6
 

Náhradní díly

9
 
Hodnocení celkem 8.0
Nejedná se přímo o model Sigma, kterýž je znam z evropských silnic, ale o australskou variantu pod nazvem Magna, ktera se vyrabela v Mitsubishi Motors Australia. Nicméně auta modelové řady Magna vyrabena do poloviny devadesátých let v Australii nemá nejlepší reputaci ohledne spolehlivosti.

Já jsem Magnu vlastnil přibližně jeden rok a mužu dodat, že k maximalní spokojenosti. Většina chronických problémů u tohoto modelu byla odstraněna poměrně jednoduše a jelikož se jedna v Australii o velice rozšířený model, tak není nouze o jakýkoliv náhradní díl, především z vrakoviště. Auto mi přineslo maximalní užitek, hlavně při cestovaní, kde jsme hlavně ocenili obrovský kufr. Dodnes vzpomínam na velice komfortní sedačky a interiér vůbec, kdy mě nebolela zada ani při překonávání vzdáleností 800-900km za den! Fantastickej koráb na cestovaní. S automatem trošku línější, nicméně po stisknutí Power tlačítka u převodovky auťák nekompromisně vyrazil vpřed.

Spotřeba byla relativně přijatelna, jelikož se jednalo o slabší 4 valcový motor o obsahu 2,6l, nicméně verze s automatem spotřebovala ve mestě 15 - 16l (podle hustoty provozu, občas nebyl problém 20l) a na dálnici si auťák říkal o příjemných 9-10l.

Tento model byl v dalších letech dále vyvíjen zdokonalován a pozdější verze Magna byly podstatně kvalitnější. Modelová řada Magna alias Sigma se už v Australií nevyrábí a nahradil ji model Mitsubishi 380 (mrkněte na Google search).

Závady a opravy na autě

Prasklý řemen na vodní pumpu - výměna.

Velká spotřeba oleje + kouřící motor - přetesnění ventilů (doufám, že cituju mechanika spravně).

Silné vibrace v automatické převodovce během stání při zařazeném D stupni - výměna oleje v převodovce (pokles vibrací asi o 50%).

Odlepovaní látky ze stropu v interiéru - ponecháno svému osudu, jelikož se jedná o docela drahou opravu, která neměla význam při velice nizké pořizovací ceně auta.

Nízká kvalita laku karoserie - typický problém při intenzite slunce v australském podnebí.

Výmena chladiče - provedeno předchozím majitelem, další typický problém Magny.
<
Přejít na standardní verzi stránky »