Zavřít recenzi

Volkswagen Passat

“Stále spokojen.”
  • Rok výroby: 1985 
  • Typ motoru: 2.0l 
  • Stav km při koupi: 245 000 km 
  • Stav km nyní: 265 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 6 měs.
  • Průměrná spotřeba: 8.5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

6
 

Náhradní díly

7
 
Hodnocení celkem 7.4
Auto jsem si koupil z důvodů že můj předchozí vůz již měl spousty závad které mi znesnadňovali používání tohodle auta a proto jsem pořídil stejný typ maldšího data v lepším stavu.

Auto užívam celkem často a beru ho jako sluhu takže to taky tak vypadá. Servis dostává samozřejmě pravidlně a pokud je třeba něco udělat jen jak je to možné závadu odstraním.

Auto mě nadchlo motorem který se nedá srovnat stím co sem měl předtím. Disponuje výkonem 85Kw což není nic závratného ale na celku svižné cestování stačí a i spotřeba je přijemná. Motor je řadový 5ti válec a to se odvíjí od téhle konstrukce i zvuk a velice mě baví motor vytáčet kdy je opravdu zvuk nádherný:-) Auto je staršího data výroby takže koroze nějaká již je ale v brzké době se odstarní i tento neduh. Tlumiče a zadní pružiny žádali výměnu tak sem použil originální díly aby bylo docíleno požadovaného komfortu.

Podvozek dostal kompletně nové silentbloky tak se dá říci že po téhle stránce je na nějaký čas pokoj. Teď mě jen trápí mírné přehřívání(teď v zimě je to v pořádku) které bude zapříčiněno nejpravděpodobněji špatně fungujícím chladičem který je nepříliš dobře umístěn na boku vedle motoru což má možná taky malý podíl na přehřívání. Z jara zakoupím nový a doufám že bude vše v pořádku.

S autem sem spkojen jen mě mrzí že jsem si takový vůz nepořídil dříve protože opravdu je radost ujíždět novým autům na dálnici. (tedy jen některým) Kdo chce passata z této genracet ak dopručuji koupit 5ti válec protože co vám nabídne tohle auto může jen málo aut téhož data výroby.


Zájemci co chtějí šetřit PHM šáhnou po dieselu ale já bych osobně tak starý motor v naftě nechtěl.

Kdo tohle auto má ví o čem mluvím.

Závady a opravy na autě

Utrhlý kontakt vyhřívání zadního okna. Jak se ukázalo celkem velký problém. Už jsem to vyřešil ale bylo to hodně náročné ono na sklo naletovat znovu ten kontakt není tak snadné jak sem si myslel.

Tlumiče pružení ve špatné kondici.

Přehřívání motoru.
<
Přejít na standardní verzi stránky »