Zavřít recenzi

Land Rover Range Rover 2,4 TD classic

“Pro fandu LR je to výborný vůz, běžný řidič si za ty peníze koupí asi jiný ojetý vůz 4x4.”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 1988 
  • Typ motoru: 2,4 TD 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 0 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 rok
  • Průměrná spotřeba: do 10 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

9
 
Hodnocení celkem 8.0
Mám menší či o něco větší zkušenosti s vozy Land Rover série IIA, série III, Defender 110, Range Rover 3,5 V8 a pro svou ženu jsem v minulosti hledal "Defendra 90 ". Bohužel rozumný vůz za rozumnou cenu nebyl v té době ke koupi a tak volba padla na Range Rover Classic v naftě, protože na provoz V8 se musí "moc pracovat"! Má žena na něj od začátku nedá dopustit, ikdyž je jeho současný stav lehce omšelý ( oprava fazóny je v plánu).

Zkušenosti mé ženy:

- nezaměnitelný vzhled
- prostornost
- pohodlí
- dobrý výhled z vozu
- velký zavazadlový prostor
- při jízdě nehlídá propadlé poklopy, obrubníky a jiné drobné překážky
- někteří řidiči dobrovolně uhýbají z cesty ( aniž by byl nějaký relevantní důvod...)
- z jejího pohledu výborná průjezdnost

Negativum:

- musí si sama a za své kupovat naftu...

Mé zkušenosti:

- proti V8 nesrovnatelný akustický projev - negativum
- proti V8 nesrovnatelný apetit - positivum ( město 9 - 10 l/100km)
- rozumné ceny nových náhradních dílů
- jednoduchá údržba
- s vhodným obutím (pneu) vysoká průjezdnost terénem
- ve vztahu k výše uvedeným LR typům vhodný i k delším cestám.

Závady a opravy na autě

Range Rover mé ženy nemá žádné podstatné problémy. Ty které má jsou obecně známé, jako příklad uvádím:

- netěsnost hlav motoru VM

- netěsnící posilovač řízení

- úniky oleje netěsnostmi u motor a převodovkách

- hlučný motor VM

- nefunkční viskozní spojka vrtule chlazení

- po neodborných zásazích předchozích majitelů nefungující stahování oken, ovládání zrcátek a jiných el. zařízení

- koroze, hlavně v místech kontaktu ocelového skeletu a vnějších hliníkových panelů karoserie

- koroze předních a zadních podběhů

- koroze zadního výklopného okna

- odlepující se potah stropnice

- nezvyklé chování zadní nápravy, které nelze přesně posat, ale po delším čase si člověk stejně zvykne.
<
Přejít na standardní verzi stránky »