Zavřít recenzi

Škoda 136 Rapid 136 L

“Radost z jízdy a z vyjímečnosti.”
  • Rok výroby: 1989 
  • Typ motoru: 1289 
  • Stav km při koupi: 70 754 km 
  • Stav km nyní: 70 779 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 14 měs.
  • Průměrná spotřeba: 7 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

9
 
Hodnocení celkem 9.4
Auto je ještě neseřízené, poslední měsíc totiž stálo před barákem, jelikož se do garáže předchozího (prvního!!) majitele nastěhovala její pravnučka z brusu nová Fabia. Díky tomu má zatuhlé řízení, ale to se vše dá do pořádku. Auto není moje,je mého nejlepšího kamaráda, takže sem měl možnost v něm také jezdit a následně se budu podílet na jeho budoucnosti.

Pokud to mám srovnat s dědovým Favoritem 136 L stejného roku výroby je to jako srovnávat Fabii Junior a RS. Ve prospěch Rapidu samozřejmě. Díky tomu, že má Rapid pohon zadní nápravy a motor vzadu je stabilní v zatáčkách. Tam kde už Favorit olizuje patníky, Rapid sedí jak přibitý, pokud to však moc přeženete dostanete se do přetáčivého smyku a z vlastní zkušeností vím, že první přetáčivý smyk nezkušeného jezdce je velice nebezpečný, neboť když už si řidič myslí, že auto "srovnal" vyhodí ho zadek auta pro změnu na opačnou stranu a to je hodně škaredý překvapení. Pokud s tím,ale pro příště řidič již počítá je autíčko hravé jako nějaké kotě a člověk se s ním hodně vyřádí i zamachruje. A ještě v něčem je Rapid lepší než potomek Favorit. Nikde nic nešramotí, nevrže. A viděli jste někdy luxusní interiér Rapidu135/136? Vzpomeňte si na interiér Favoritu.

Zkrátka Rapid 135/136 převzal to nejlepší ze Škodovek a šlohl Favoritu největší přednost. A tou je jeho skvělý motor.

P. S. Já sám si teď brousím zuby na mnohem vzácnější,zachovalou Škodu 135 L Sedan!

Závady a opravy na autě

Když jsme auto koupili zjistili jsme, že vrže zádní lévé kolo, nejspíš pružinka co spojuje pakny v brzdě na zadních kolech.

Dále bylo velice špatně slícované trojůhelníkové okno ve dveřích řidiče (spára),navíc okno samotné (to velké)sjíždělo křivě do dveří.

Dveře samotné mají jinou barvu, tím pádem jsou měněné a bůhví kde se předtím válely a jak s nimi bylo zacházeno.Jinak má auto měněné baltníky a lemy včetně barvy najeto přes 70.000 km, garážované a velice zachovalé.
<
Přejít na standardní verzi stránky »