Zavřít recenzi

Volkswagen Multivan T4 151PS

“Multivan = Rychlý Komfort.”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 2001 
  • Typ motoru: 2481 
  • Stav km při koupi: 150 000 km 
  • Stav km nyní: 170 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 10 měs.
  • Průměrná spotřeba: 10 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

9
 
Hodnocení celkem 9.2
Jezděte šetrně k turbu, netočte motor přes 4000 otáček, pokud to není nezbytně nutné. Optimální otáčky pro svižnější jízdu jsou od 2 do 3 tisíc. U 151 koňové verze si dávejte velkyý pozor na chiptunning aby vám dobře komunikoval s řídící jednotkou.

Sám mám chip na 180 PS a jediná drobná vada je, že klouže na spojce odspodu pátý rychlostní stupeň. Vyzkoušel jsem několik typů pneumatik a jako nejvhodnější se mi zdají 225/55 R16 pro vůz bez chipu a 225/50(55) pro vůz s chipem.

Nejezděte s "multíkem" rychleji než 180 km/h prrotože pak u takto těžkého vozu trpí všechny klouby a spoje. S tímto motorem a vůbec s motory TDI nejezděte jako s obyčejnýmy diesely!!!

Po nastartování nečekejte až se motor zahřeje na provozní teplotu ale rovnou jeďte. Motoru škodí nízké otáčky za studena a proto když budete stát se studeným motorem v koloně, doporučuji dát motoru co největší zátěž (vyhřívání sedaček, topení, fukar, atd.).

Nevypínejte motor ihned po dlouhé jízdě a shlaďte ho posledních pár kilometrů před dojezdem. Pozor na krádeže, toto je hodně kradený vůz a proto doporučuji zaslepit všechny zámky a nainstalovat skrytý vypínač elektriky v autě.

Doufám, že jsem vám dobře poradil, a že vám to bude k užitku.
<
Přejít na standardní verzi stránky »