Hodnocení a zkušenosti s autem
Jezděte šetrně k turbu, netočte motor přes 4000 otáček, pokud to není nezbytně nutné. Optimální otáčky pro svižnější jízdu jsou od 2 do 3 tisíc. U 151 koňové verze si dávejte velkyý pozor na chiptunning aby vám dobře komunikoval s řídící jednotkou.
Sám mám chip na 180 PS a jediná drobná vada je, že klouže na spojce odspodu pátý rychlostní stupeň. Vyzkoušel jsem několik typů pneumatik a jako nejvhodnější se mi zdají 225/55 R16 pro vůz bez chipu a 225/50(55) pro vůz s chipem.
Nejezděte s "multíkem" rychleji než 180 km/h prrotože pak u takto těžkého vozu trpí všechny klouby a spoje. S tímto motorem a vůbec s motory TDI nejezděte jako s obyčejnýmy diesely!!!
Po nastartování nečekejte až se motor zahřeje na provozní teplotu ale rovnou jeďte. Motoru škodí nízké otáčky za studena a proto když budete stát se studeným motorem v koloně, doporučuji dát motoru co největší zátěž (vyhřívání sedaček, topení, fukar, atd.).
Nevypínejte motor ihned po dlouhé jízdě a shlaďte ho posledních pár kilometrů před dojezdem. Pozor na krádeže, toto je hodně kradený vůz a proto doporučuji zaslepit všechny zámky a nainstalovat skrytý vypínač elektriky v autě.
Doufám, že jsem vám dobře poradil, a že vám to bude k užitku.