Zavřít recenzi

Škoda 120 L

“Kdo se chce autu věnovat, nasbírat zkušenosti a má radost z vlastní práce tak není nic jednoduššího :c)”
  • Rok výroby: 1987 
  • Typ motoru: 1,2 
  • Stav km při koupi: 116 000 km 
  • Stav km nyní: 120 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 2 roky
  • Průměrná spotřeba: 6,5/100 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

5
 

Jízdní vlastnosti

4
 

Komfort

5
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

9
 
Hodnocení celkem 6.2
Mno, tak zkušeností je spousty, kdyby mě nebavilo se v tom stále vrtat tak už ji dávno nemám :c)

Kupě byla výhodná, pár tisícovek stačilo a jelo se domů...chtěl jsem ji, protože už měla 5q a nebyla shnilá. Po 3 měsících sem musel vyměnit motor protože tamten byl úplně v háji, asi 0,5 oleje na 100km bylo dost, zato v zimě to dělalo za mnou dobrou kouřovou clonu :c) Sehnal jsem 135 motor (vlastně těsný předchůdce favorita) a všem to vřele doporučuji, to je ohromný rozdíl. Jak ve startování, ve výkonu, v životnosti...s vařením jsem problémy nikdy neměl, pokud je systém dobře odvzdušněný a funguje čidlo v chladiči, tak se není čeho bát ani v kolonách ve 35°C, ventilátor stíhá chladit - několikrát ověřeno.

Z delších cest už jsem po otrkání strach neměl a kdyby náhodou, tak vždy se najde někde někdo kdo něco doma bude mít. 500Km během jednoho dne nebyl problém. Fantastická je dostupnost dílů...poslední dobou ale bojuji s korozí blatníků, prahů, podběhů....unavenou zadní nápravou..stále řeším někde nějakou netěsnost. Ale jinak začátečníkovi mohu jen doporučit.

Nikdy mě nikde nenechala, člověk pochopí jak to vlastně všecko funguje, seřizování je taky otázka cviku - není potřeba žádných připravků ani ničeho jiného...snad jen listové měrky :c) Vždy stačilo seřídit podle oka, podle sluchu (a podle knížky) a nastartoval jsem ji i při -17 ale to už byl extrém...

Závady a opravy na autě

Poruch bylo tak průměrně, na tak staré auto:

motor měl už vysokou spotřebu oleje - výměna za jiný

výměna startéru

oprava ventilátoru topení

výměna svislých čepů

výměna převodovky

výměna kotoučů + brzdových trubek a obložení

výměna čidla ventilátoru chlazení

prasklá manžeta na řízení

+ spousta drobností
<
Přejít na standardní verzi stránky »