Zavřít recenzi

BMW 730 e32

“Bitevní križník na silnici všem doporučuji.”
  • Rok výroby: 1990 
  • Typ motoru: 3.0 M30 
  • Stav km při koupi: 360 000 km 
  • Stav km nyní: 390 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 3 roky
  • Průměrná spotřeba: 18-20 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

7
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

7
 
Hodnocení celkem 8.2
Co se týče jízdních vlastností, tak musím říci, že je to komfortní auto, který sedí jak přibitý, je pohodlný a hlavně tichounký. Kola používám 17" předek 255-40 a zadek 275-40. V autě je zabudovaný LPG BRC. Jelikož se rád svezu a hlavně jezdím ve městě, tak spotřeba plynu je 18 - 20l. A však dá se i za míň, ale i daleko za víc.

Nezapomeňte, že je to skoro 2 tunový kolos, který budí respekt na silnici. Auto má 188 koní a jízda je docela svižná, a však mnoho lidí od něho očekává ztrychlení jak u sporťáku. Na autě jsou kotoučové brzdy, které dokážou bez problému za krátkou chvíly zastavit.

Ikdyž jsem do tohoto auta dal už v celku okolo 100 000 kč za opravy včetně jednoho vozu na ND, nedám na něj dopustit. Při koupi tohuto vozu doporučuji si hlavně poslechnout motor na volnoběch jak běží. To je nejdůležitější na autě. Problém pak nastane v seřizování, protože si s tím nevědí ani v ofic. BMW. ale to je na dlouhé povídání.

Rada všem: pečlivě vybírejte a pak budete velice spokojeni.

Závady a opravy na autě

Co se týče poruch, tak se vše točí hlavně kolem elektroniky.

Váha vzduchu, ovládání topení, volnoběžný ventil, čidlo teploty vody, lambda sonda. Potom takové ty běžné věci jako jsou tlumiče 11000 kč, kotouče 3000 kč, čep s ramenem 1500 kč, silenbloky zad. nápravy 3000 kč.
<
Přejít na standardní verzi stránky »