Zavřít recenzi

Škoda 120 SL

“Suprové auto pro nejméně naročné uživatele. Vše levné, spolehlivé, prostě to je auto ŠKODA 120LS.”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 1979 
  • Typ motoru: 1200 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 190 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 6 let
  • Průměrná spotřeba: 5,5-10,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

2
 

Komfort

1
 

Provozní náklady

1
 

Náhradní díly

1
 
Hodnocení celkem 3.0
Mé zkušenosti jsou super a nedám na toto vozidlo dopusti. Náhradní díli jsem vždy sehnal za vlašku či za cikára. Oprava byla uskutečněna na dvorku a při špatném počasí v malé garáži . Vše je jednoduché i pro laika lechce pochopitelné.

Auto samozřejmě není vhodné na dlouhé cesty a to že byste běchem cesty utloukly se smetany máslo, ale na malé popojíždění jako jezdím já 5km do práce a zpět je super. Jinak se točím maximálně 20km od města.

Toto auto běchem 6let používání mě nikdy nikde nenechalo a to i v dobách, kdy jsme s tímto vozidlem jezdili i do zemích Evropské unie. Celková částka všech náhradních dílů za 6let používání by činila asi 2000kč. Za tuto částku bych na jiné vozidlo nekoupil pomalu ani olej s nacáskou.

Pomalími kručky se s tímto autem budu loučit a budu na něj vždy rád vzpomínat.

Jeho poslední den jízdy bude uskutečněn 24.12.2007 Při dobré koupi musím toto vozidla jen doporučit.

Závady a opravy na autě

Koncem druhého roku používání výměna převodovky. Nešlo zařadit druhý rychlostní stupeň. Šlo to jezdit i bez dvojky, ale přeci čtyři rychlosti jsou lepší. Třetím rokem se udělala generálka spojky. Trošku prokluzovala.

Jinak výmena běžných náhradních dílů, jako jsou brzdové destičky, ale na plechu se dalo taky dobře brzdit. Výměna oleje a brzdové kapaliny i s dvěmá trubičkami brzdovíma. Nejzávažnější porucha se vyskytla běchem pátého roku používání, kdy auto začalo střílet a kuckat. Zapříčinil to závadný kondenzátor. Na tuto závadu nedokázaly přijít ani v servisu i když tento kondenzátor vyměnily i přesto závada nebyla odstraněna. Použil jsem náhradní díl s jiného pojízdného vozu a vše rázem bylo vunkční.

Na motor nebylo ani malíčkem šáhnuto, nedělal se nikdy předstich či jiné štelování co je u tohoto vozidla možné. Málá změna vznikla při výměně garburátoru za novější typ. Motor i v dnešní době startuje při extrémních mrazech a to i okolo -20 stupňů. Odskoušeno na horách, kdy já jel a nová auta stála.

Opravdu jsem se tenkrát dost nasmál. Jediné co musím vytknou a to je na nekvalitní nástřik předchozího majitele. Malinko se mu to nepovedlo a není mám na autě více rezu než barvy a to chlavně na střeše.
<
Přejít na standardní verzi stránky »