Zavřít recenzi

BMW 325 tds

“Super.”
  • Rok výroby: 1994 
  • Typ motoru: 2,5 /6-válec 143 ps 
  • Stav km při koupi: 160 000 km 
  • Stav km nyní: 200 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 3 roky
  • Průměrná spotřeba: 7,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

7
 
Hodnocení celkem 8.2
Zpočátku to bylo takzvané váhání,protože jsem z okolí slyšel negativa ohledně praskání hlav u těchto dieselových motorů.Po pořízení a kompletní
výměně náplní ,žhavících svíček,brzd.kotoučů a brzdového obložení jsem nijak zásadně v horizontu 3 let,co vozidlo vlastním nemusel vydávat za opravy.Jediná oprava byla vodní pumpa a jednou za 2 roky silenbloky na předních ramenech.Jízdní vlastnosti jsou i pro tento ročník vozidla na velmi slušné ůrovni.

Spoustu aut s tímto dnes jěště krasavcem necháte na suchu hravě za sebou.Na mokru a sněhu je auto nestabilní a vyžaduje nutnou dávku citu.Na české silnice ideální vozítko.Spotřeba okolo 7,5 l / 100km je celkem slušná ,podívám-li se na výkon.Samozřejmě jsou tyto jednotky hojně čipovány ,kde se výkon dostává kolem 170-180 ps.Také jsem o tom ze začátku přemýšlel,ale nakonec jsem ustoupil.Důvod je jednoduchý dosavadní výkon je plně dostačující a čip by mohl ohrozit životnost motoru a navýšit spotřebu.Náhradní díly jsou hojně dostupné a nejsou drahé.

S autem jezdím každý den a ještě nikdy mě nenechalo ve štychu.Po této zkušenosti jiné auto než BMW nechci.Příští auto bude BMW 530 d kombi 02/03

Závady a opravy na autě

téměř bez poruch,jednou ročně je potřeba skontrolovat silenbloky na přední nápravě,jelikož dost často odcházejí z důvodů těžké motorové jednotky.Nyní se objevil problém s přístrojovou deskou-kompletní občasné padání budíků.Jinak nic vážného.

Motoricky absolutně v pořádku,pokud se řádně mění olej vydrží tyto jednotky hravě kolem půl milionu km.
<
Přejít na standardní verzi stránky »