Hodnocení a zkušenosti s autem
Narozdíl od passatu, auto ohromě pohodlné, zevnitř přijde mi i mnohem bezpečnější, mohutnější. Řazení skvělé, ovládací prvky klimatizace a dalších důležitých věcí po ruce. Potěší i displej rádia a palubního PC vedle tachometru, pěkně na očích.
Motor příjemný, velká nevýhoda je, že na předjíždění musíte podřazovat min. na 2500 otáček, aby se roztočilo turbo a ten kolos se rozjel. Z toho vyplívá vyšší spotřeba hlavně ve městě, kde je to vždy, při šetrném rozjíždění minimálně 10 litrů. Průměrná spotřeba na okreskách při rychlostech 100-160km/h a ve městech okolo těch 70km/h, si V6 bere jen 7-8 litrů, na dálnici pak při rychlostech 150 - 200km/h jen 8-9 litrů. Pro spořílky, brzdicí provoz na komunikacích a jedoucí rychlostí okolo 80 - 90 km/h si bere tak 7 litrů.
Brzdy - je důležité vědět, že auto nepatří k nejlehčím a brzdy - ty mé ne zrovna k těm agresivním. Na sněhu toto platí dvojnásob.
Jízda na sněhu s touto zadokolkou, je vcelku zábava. Má automatickou uzávěrku diferenciálu, při sešlápnutí plynu a vypnutém protiprokluzu jedete každou zatáčku v parádím driftu, kdo investuje do dobrých zimních gum a nebude zastavovat v kopci, vyjede!
Nevýhoda - obrovská a to, že omega - ta moje- nemá pozinkovanou karoserii a reznou lemy, prahy, dveře - prostě všechno a to doslova.