Zavřít recenzi

Opel Omega 2,5 TDI

“Spolehlivý,komfortní, rychlý a bez vysokých provozních nákladů.”
  • Rok výroby: 1995 
  • Typ motoru: 2500 
  • Stav km při koupi: 220 000 km 
  • Stav km nyní: 320 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 rok
  • Průměrná spotřeba: 8 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

10
 
Hodnocení celkem 9.4
Narozdíl od passatu, auto ohromě pohodlné, zevnitř přijde mi i mnohem bezpečnější, mohutnější. Řazení skvělé, ovládací prvky klimatizace a dalších důležitých věcí po ruce. Potěší i displej rádia a palubního PC vedle tachometru, pěkně na očích.
Motor příjemný, velká nevýhoda je, že na předjíždění musíte podřazovat min. na 2500 otáček, aby se roztočilo turbo a ten kolos se rozjel. Z toho vyplívá vyšší spotřeba hlavně ve městě, kde je to vždy, při šetrném rozjíždění minimálně 10 litrů. Průměrná spotřeba na okreskách při rychlostech 100-160km/h a ve městech okolo těch 70km/h, si V6 bere jen 7-8 litrů, na dálnici pak při rychlostech 150 - 200km/h jen 8-9 litrů. Pro spořílky, brzdicí provoz na komunikacích a jedoucí rychlostí okolo 80 - 90 km/h si bere tak 7 litrů.

Brzdy - je důležité vědět, že auto nepatří k nejlehčím a brzdy - ty mé ne zrovna k těm agresivním. Na sněhu toto platí dvojnásob.

Jízda na sněhu s touto zadokolkou, je vcelku zábava. Má automatickou uzávěrku diferenciálu, při sešlápnutí plynu a vypnutém protiprokluzu jedete každou zatáčku v parádím driftu, kdo investuje do dobrých zimních gum a nebude zastavovat v kopci, vyjede!

Nevýhoda - obrovská a to, že omega - ta moje- nemá pozinkovanou karoserii a reznou lemy, prahy, dveře - prostě všechno a to doslova.

Závady a opravy na autě

Auto, které jsem před rokem koupil, od známého, se seviskou s poctivými 220 tisíci kilometry (nyní 320), od kterého mě všichni odrazovali že je vhodné už akorát do šrotu, NEMĚLO po dnešní dobu žádnou poruchu.

Jediné peníze, které jsem do oplíku dal, byla výměna oleje po každých 15 tisících.(8 litrů plné syntetiky), brzdové obložení, spojková lamela a staré zašlé světlomety jsem vyměnil za čirou optiku.
<
Přejít na standardní verzi stránky »