Zavřít recenzi

Alfa Romeo 145 1,6TS

“Super auto za skvelou cenu s pohodlnym interierem a peknou spotrebou”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 1997 
  • Typ motoru: 1,6 Ts 
  • Stav km při koupi: 150 000 km 
  • Stav km nyní: 157 826 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 2 měs.
  • Průměrná spotřeba: 6,5-8,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

10
 
Hodnocení celkem 9.2
Je to super auto, má super výkon, dobře vybavené, dá se říct že za poměrně slušnou cenu. Auto se podle mého názoru moc nehodí do městského provozu, protože ve městě má docela velkou Žízeň, a poměrně dost se zasírají svíčky. Jinak není problém se dostat se spotřebou při razantnější jízdě klidně i na 13 litru/100km. Mě se povedlo jednou jet na 5,8l/100km,auto jsem moc nesetril,nechapu jak se mi to povedlo. :-).

Auto má velice tvrdý podvozek,ale to si myslim že lidem se sportovnějším charakterem to urcitě vadit nebude. Auto výborně drží na silnici.

Auto jsem si vybral proto že bylo ve výborném technickém stavu + technická knížka + po prvním majiteli + garažováno, za dá se číct docela směšnou cenu 40 000Kč.Vůz jsem si pořídil před zhruba 1 - 2 měsíci. Co se týká brzdového systému, tak ten mě trošičku zklamal. Prostor pro zadní cestující je si myslím podle mého názoru VELKÝ. Asi stejně jako zavazadlový prostor. Takovýto prostor vám poskytne jen málo který vůz se sportovním charakterem.

Auto začíná silně zabírat už ve 2000 RPM , ale když se dostanete nad 4000RPM a dátejí tak říkajíc KOUŘ tak to je potom jak raketa. S vozem opravdu maximalne spokojen. Co se týče náhradních dílů, tak jsem maximálně spokojen, protože náhradní díly jsou ješte o par stovek levnejsi nez treba na Fiat Punto,Škoda Fabia,atd.... samotného mě to překvapovalo. Ale když se něco s prominutím vysere na motoru, jo tak to se potom pořádně prohnete.

Závady a opravy na autě

Auto nemá žádné poruchy, je to naprosto bezproblemové autíčko ,jenom se začíná trošičku ozívat variátor. Tzn. že motor má zvuk při nízkých otáčkách jako lehký Diesel.

Jinak vše v naprostém pořádku.
<
Přejít na standardní verzi stránky »