BMW 735
“Výkon a luxus vykoupený velkými provozními náklady.”
- Rok výroby: 1991
- Typ motoru: 3,5 l
- Stav km při koupi: 170 000 km
- Stav km nyní: 0 km
- Způsob řazení: automat
- Status vozu při koupi:
- Jak dlouho auto používáte?
1 rok
- Průměrná spotřeba: 18 l/100 km
Hodnocení a zkušenosti s autem
Jízdní vlastnosti jsou někde uplně jinde než u jiných aut (ted mam 4 staré Mondeo, a na 15 let staré BMW prostě nemá), silný motor, zadní pohon a dobré gumy na 16 alu dávají autu dost dobré chování na suchu, kdy auto drží stopu výrazně déle než předokolka, bohužel situace se dost dramaticky mění na mokru nebo sněhu, i přes protikluz je v tu chvíly nadbytek výkonu na relativně lehké zádi zdrojem problémů.
Předjíždění nebo tažení jiného vozu motor ani nepozná, spotřeba není pro normálního člověka, jezdil jsem každý den hlavně po městě,a spotřebu jsem měl na dlouhodobém průměru 18 l. což je i vzhledem k výkonu a váze vozu dost.
Interier je v plné výbavě i vzhledem k dneštním vozům, dvouzon. klima, komplet v el., červená kůže a spousta skvělých drobností řidiče i ostatní pasažéry hýčká, o nedostatku místa nelze hovořit, slabší místo je v tomto ohledu kufr, tabulkově slušný rozměr na litry, v praxi je mělký a s vysokou nakladací hranou.
Závady a opravy na autě
Při koupi vozidla mělo auto notně unavenou přední nápravu - před koupí jsem si auto vzal na jámu. komplet sjeté brzdy a vinou zlodějů zničené všechny zámky - což se později ukázalo jako dost zásadní problém.
V průběhu používání (denní ježdění) jsem provedl komplet repasi přední nápravy -cca 20 tis., komplet brzdy cca 8 tis., odešlo uložení kardanu - cca 5 tis včetně práce. Vlastní vinou, kdy jsem naletěl na tram koleje, jsem prasknul čep řízení, kulák a zničil rameno, auto jsem odstavil na cca 14 dní a čas využil k nabití baterie, zamkl jsem přes startovací kabely a pak zaklapl haupnu, bohužel plovoucí kod udržuje pouze malá baterčička, která nevydržela a auto se vzhledem k zničeným zámkům stalo nedobytné - vyřešeno rozbitím okna a výměnou - cca 1 tis. vadné těsnění pod hlavou nebo zničená hlava - nezjištěno, auto jsem prodal i s poškozením.
Ceny náhradních dílů jsou stejné jako na jiné vozy, problém jsou pouze některé díly jako automat převodovka, díly klimatizace, hlavy motorů a dost drahý je i výfuk.