Zavřít recenzi

Opel Vectra 2,2 DTI

“Spokojenost.”
  • Rok výroby: 2003 
  • Typ motoru: 2198 ccm/Diesel 
  • Stav km při koupi: 112 000 km 
  • Stav km nyní: 131 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 6 měs.
  • Průměrná spotřeba: 6,8 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

8
 
Hodnocení celkem 9.2
Až na výše popsané závady jsem velmi spokojen. S těma žárovkama se dělat asi nic nedá. S tím čidlem uvidím po výměně v servisu (nebylo na skladě).

Velmi si cením jízdních vlastností. Motor jde krásně od spodu a když je zahřátý, tak je to auto na zbrojní pas. Super je spotřeba 6,8 průměr, co ho mám a to jezdím tak 70% ve městě. Designově se mi líbí zejména předek. Ze zadkem si mohli dát designeři ještě více práce. Mám pořád takovej pocit, že vypadá, jak dospělá Astra. Ale zase jich nejezdí tolik a není tak okoukaný. Fascinuje mě v něm pocit bezpečí. Připadám si jak v tanku a těch 8 airbagů co tam je snad nebudu nikdy potřebovat. Kladně hodnotím i uspořádání interiéru, ikdyž tomu chybí ten "šmrnc", ale velmi elegantní a nikoho neurazí. Na to, že to je sedan, tak i kufr je moc dobrej. Mám el. sedadla s vyhříváním a tak pohodlnej posez jsem dlouho nezažil. Kam se hrabe Passat.

Možná by mohlo být tvrdší naladění podvozku, přijde mi moc do komfortu a uvítal bych vypínání ESP.

Jinak naprostá spokojenost.

Závady a opravy na autě

Po 130 tkm. se stává, že při jízdě do kopce, na 4. a 5. rychl. stupeň a cca 2200 ot. se motor přepne do nouzového režimu. Po zastavení a znovu nastartování se závada neobjevuje a vše je OK. Stává se tak každých 400 km. Na vině je čidlo vzduchu před turbínou - výměna vše vyřeší.

Praskají žárovky častěji, než bych si představoval. Elektronika však vše řeší využítím jiných žárovek (při defektu potkávačky svítí dálková na menší proud). Ale zase jsou tam žárovky docela levný, takže to tak nevadí.
<
Přejít na standardní verzi stránky »