Zavřít recenzi

Toyota 4-Runner 3.0 EFI

“Spolehlivé robustní auto.”
  • Rok výroby: 1990 
  • Typ motoru: 6V 3.0 EFI 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 0 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 2 roky
  • Průměrná spotřeba: 12 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

8
 
Hodnocení celkem 9.0
Auto je určeno pro US trh. pokud vím tak se v Evropě prodávalo pouze ve Švýcarsku. Je obrovské! Po sklopení zadních sedaček vznikne prostor asi 180 cm dlouhý. Pohodlné i pro spaní.

Motor je brutálně předimenzovaný. Na tach. je sice asi 200kkm, ale podle mě už má najeto dobrých 350 kkm a objevuje se koroze karoserie a netěsnost motoru. Auto má stálý náhon zadní nápravy a připojitelný předek a redukci. Nemá uzávěrku - prodávají se samosvorné dify na předek a nemá mezinápravový differenciál!

V zimě je díky lehkému a poháněnému zadku hodně přetáčivé. Je třeba dávat pozor.

Jezdím na LPG s průměrnou spotřebou 15l/100km na benzín by to bylo okolo 12l.

V terénu moc zkušenosti nemám a hlavně nemám s čím srovnávat, ale ve sněhu a na nezpevněném povrchu je k nezastavení.

Shrutí: bezpečné a pohodlné auto s nepřiměřeně drahým povinným ručením. V dnešní době okolo 12000 ročně.

Závady a opravy na autě

Problémy, se kterými jsem se setkal jsou víceméně typické pro 4Runnery a souvisejí spíš s věkem auta než špatnou konstrukcí:

Problém se zavíráním okna 5tých dveří - opotřebovaný pastorek, který je vyroben z bláta a ne oceli - vyrobí ho každý zručný machanik s frézkou. Oprava stála 0,5l kalvadosu.

Opotřebovaný měděný kontakt na startéru - jeho výměna za pár kaček

Netěsnost 5tých dveří - výměna těsnění

Teď odešel termospínač k ventilu studeného startu - auto sice startuje, ale ne napoprvé
<
Přejít na standardní verzi stránky »