Zavřít recenzi

Citroën Xsara 2.0 HDI

“Velké zklamání.”
  • Rok výroby: 2001 
  • Typ motoru: 2.0 HDI 
  • Stav km při koupi: 105 000 km 
  • Stav km nyní: 120 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 rok
  • Průměrná spotřeba: 6 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

7
 

Jízdní vlastnosti

5
 

Komfort

5
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

8
 
Hodnocení celkem 6.8
Při koupi svého nového automobilu jsem se rozhodoval mezi více značkami,ale nakonec z nezjištných důvodů zvítězila právě XSARA. První kilometry byly opravdu fajn,než opadlo nadšení z nového vozu.Cestuj za prací do zahraničí,tak jsem nechal udělat prohlídku u mechanika a zároveň vyměnit všechny náplně a rozvody. Musela se navíc měnit šponovací kladka k alternátoru.Mechanik mi ještě oznámil,že je vůle na pumpě serva=(repas). Po měsíci mi z ničeho nic začala mizet brzdová kapalina=špatné gumičky v hlavním brzdovém válci(repas) Poté začalo pískat ložisko v alternátoru(výměna).Od té doby to je bez větších závad.


Auto výkon motoru 66kw je poměrně nedostačující a pokud chce člověk trochu svižněšjší jízdu,tak ho musí držrt v otáčkách.Žádný silák to není a doporučoval bych ho spíše na krátké vzdálenosti a né stovky kilometrů na jeden zátah. Motor nevzkazuje extra výkon,ale ani spotřeba není špatná.Pokud se člověk ovládá,tak se dá jezdit za 5L. Pokud se nekontrolujet,tak si řekne o 8L.



Jízdní vlastnosti jsou kapitolou samou pro sebe.Nemohu říci nic jiného,než hrůza!Auto je naprosto nejisté a řízeni nepředává správné informace,jak by mělo!Při ostřejším průjezdu zatáčky nevíte,zda se vám utrhne předek,nebo vás předběhne zadek.Opravdu nevypočitatelné.Při vyšších rychlostech nad 140kmh je rychle roste v kabině aerodinamický hluk,který na dlouhých cestách obtěžuje,nemluvě o tom,že jet cca 170kmh je hazardování se životem.Auto se pak nejistě pohupuje do všech stran.



Dřív jsem vystřídal spousty aut různých značek veskrze to byly strší modely ale nikdy bych nečekal, že "nové" auto může být tak nepohodlné a problémové. Přečkám ještě zimu a jde z baráku.Jak říkám "Francouzská pomsta!" Vrátím se ke značce, s kterou jsem byl spokojen nejvíce a to BMW. Opravdu mě citroen zklamal na plné čáře.

Závady a opravy na autě

- Elektrické stahování okna řidíče (motorek ko)

-Slepené relé od automatického ovládání ventilátoru topení

-Často praskající žárovky v předních světlech

-Vůle na pumpě serva

-Miznutí brzdové kapaliny přes hlavní brzdový válec

-Vadné ložisko v alternátoru
<
Přejít na standardní verzi stránky »