Zavřít recenzi

Citroën ZX

“Tohle auto je na svůj rok jedno z nejlepších!”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 1992 
  • Typ motoru: 1,4 
  • Stav km při koupi: 135 000 km 
  • Stav km nyní: 157 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 5 měs.
  • Průměrná spotřeba: 6 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

6
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

10
 
Hodnocení celkem 8.2
Můj Citroen, když jsem ho koupil, tak jsem si na něj nemohl stěžovat, protože můj předchozí zkorodovaný Favorit , jemuž při jízdě po Dobříši upadl tlumič, jel maximalně 100km/h z kopce a to jsem se hodně bál , při jízdě nad 60km/h už jsem skoro neslyšel moje nahlas puštěné 300WATTové reproduktory a při neustálém mlácení ramene do vyrezlé podlahy,která se s každým bržděním a rozjížděním zvedala a klesala, mi doslova trnulo,kdy uz se něco utrhne nebo odpadne.

Pro ZX jsem se rozhodl proto, že už ho měl kamarád, který s ním dvakrát boural , jednou z boku do Fabie a jednou přes střechu, tak se mu skoro nic ve srovnání s ostatními auty nestalo a navíc zjevně na svoje stáří nerezlo a cena byla vyhovující. Takže jsem pro něj vydal na do moravského Zlína a jsem s ním po pár opravách, které vyšli asi na 10tisíc nad míru spokojen.

Je prostorný , nerezne a i když nejsem velký příznivec tuningu, tak se spojlery, křídlem a prahy nevypadá vůbec špatně:-)

Zkrátka je to moje nejlepší auto, uvažuju ale že si koupím ZX dovezené ze zahraničí z roku 98 a tady si na něj dám pouze moje papíry, ale to až mi doslouží :-)

Závady a opravy na autě

Vymlácené čepy ramene a řízení.

Vymlácené silenbloky zadních ramen.

Prokluzovala spojka.

Nefungoval ventilátor na chladiči,proto jsem ho na jižní spojce v Praze uvařil a následně měnil těsnení pod hlavou, protože se mi po tomto incidentu objevil olej v chladicim systému :-)
<
Přejít na standardní verzi stránky »