Zavřít recenzi

Škoda Octavia 1.6 SR GLX

“Dobré auto za dobré peníze.”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 1999 
  • Typ motoru: 1.6 
  • Stav km při koupi: 102 000 km 
  • Stav km nyní: 120 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 rok
  • Průměrná spotřeba: 7,4 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

7
 

Jízdní vlastnosti

6
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

8
 
Hodnocení celkem 7.4
Jízdní vlastnosti tohoto auto jsou průměrné, na léto jsem si radši pořídil 16 palcová kola a pneu 205/55, protože jinak je to docela děs. Zastaralý podvozek je znát, divil jsem se, když mě v zatáčkách vyprášil kožich Ford Focus. Oktávka se mu nemůže rovnat.

Komfort jízdy též průměrný,trochu tvrdší, ale oproti felicii je to mercedes.

Motor má 101 koní,což je docela solidní porce. Jsem s ním celkem spokojenej, táhne od až do 6000ot, na těžkou oktávii to stačí. Při předjíždění nemám problém, 3 stupeň by mohl mít rychlejší nástup od spodních otáček. Dynamika jízdy je slušná, ale na 1.8T to nemá. Řídil jsem i oba nafťáky, ale u nich jde hlavně o spotřebu, dynamika nesrovnatelná. Spotřeba je v létě 7,4l/100km podle PC, reálně mi to žere tak 8 litrů. Jezdím hlavně krátké vzdálenosti.

Výbava GLX mi bohatě stačí, jelikož nesnáším manualní klimu, nechybí mi a digitální klima se do starších oktávek moc nedávala, okna v elektrice jsou super, 1x airbag, chybí mi ABS, ale to nahradí kontrolovaný tik v pravé noze. Sériové audio nebudu hodnotit, hrůza.

Prostornost auta vzhledem k ceně je výborná, do kufru narvu i slona, v předu mě nic neomezuje, vzadu mě to nezajímá, jezdím většinou sám:-).

Vzhled auta hodnotím na výbornou, auto se mi ani po roce nepřestalo líbit a kdybych ho prodal, asi by mě to mrzelo. Rozhodně uvažuji o faceliftu na RS, vypadá to božsky, to mi nikdo nerozmluví. Hold jsem fanoušek oktávek:-).

Závady a opravy na autě

Zatuhlé stěrače - promazání u šikovného udržbáře 400kč.

Porucha imobilizu - občas se mi stalo, že jsem auto nenastartoval, náhodná a celkem drsná záležitost. Oprava za 3000 kč.

Pískání napínací kladky - tuto závadu jsem ještě neodstranil, ale chystám se. cca 1500 kč.

Povolená ruční brzda - v zadním bubnu se mi povolilo lanko od ruční brzdy, servis si naúčtoval 1000 kč!!!!!! Fuj.
<
Přejít na standardní verzi stránky »