Zavřít recenzi

Chevrolet Captiva LT medium

“Dobře udělané SUV.”
  • Rok výroby: 2006 
  • Typ motoru: 2,0 td 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 10 000 km 
  • Způsob řazení: automat 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 2 měs.
  • Průměrná spotřeba: 10 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

10
 
Hodnocení celkem 8.8
No ani nevím, jestli je na zkušenosti čas. Ale něco už o tom autě přeci jen vím. A píšu to hlavně pro ty, kdo uvažují o koupi, a neví, co mají, nebo můžou čekat. Jako jsem nevěděl já, protože jsem byl jedním z prvních majitelů v ČR.Budu srovnávat se svýma posledníma dvěma vozy. Interiér je povedenej.Někdo se pozastaví nad množstvím méně měkčených plastů. Ale to je otázka vkusu každého z nás. Ergonometrie a ovládání přístrojů v normě a bez problémů. Jediná věc, která mě mrzí je sedák. Mám 2 metry, takže pro mě je krátkej. Většinou mi byl všude krátkej opěrák, ale tady je to opačně. A je taky dost buclatej,a člověk má pocit, že sedí na kopečku. Tak jen doufám, že si ho brzy ROZSEDÍM:-))))Sedák je navíc třeba oproti Kie blíž k podlaze, takže jsou nohy víc ohnuté, a na dlouhých štrekách to není ono. Ale kdo přededne z jakéhokoli sedanu, bude jistě v sedmé nebi.

Motor-hmmmm. Co bych řekl. Jěště úplně nepovolil,v takže ani neukázal co dovede. Ale má 150 koní a hodně přes 300 krouťák. S autem si hraje, a má příjemnej zvuk. Sametovej, když ho šolícháte, a i když mu naložíte, nerve to uši, jako některý diesly.
Převodovka-Už jsem měl pokrk manuálu, a věčnýho mačkání pedálů. Nejedu 70000 ročně a už chci mít klid a pohodlí. Takže jezdím s automatem, s možností sekvenčního řazení.Je to trochu línější, protože samočiná spojka vás prostě nepustí, ale stejně s tím při předjíždění nebo svižnej jízdě po okreskách pojedu většinu aut kolem. Navíc 4 a 5 je jako by půlená, takže jet o dálnici 150 na 2800otáček je sen.Sekvence řadí docela rychle (asi tak půl vteřiny)ale nahoru pustí až nad 2000ot, a dolů pod 2800ot. Ale to pohodlí na dálnici a ve městě.....

Jízda- Ještě si zvykám, a ještě nevím, kde má hranice. Zvlášt na sněhu a ledu nevím, co ta čtyřkolka udělá (zatracený ASP,ESD, nebo jak se to všechno jmenuje) Ale už teď můžu ríct, že jde pěkně za volantem a moc dobře drží stopu.Jen to servo by nemuselo pořád tolik pomáhat. Ve vysokých rychlostech člověk trochu ztrácí odezvu od silnice.V zatáčkách se trochu naklání, ale podvozek drží stopu,a aní při ostrým dobrždění do zatáčky nemá auto tendenci ustřelovat. Bzdy jsou dost ostrý, a aspoň teď v zimě nevadnou.No uvidíme v létě v Chorvatských serpentinách.
Terén? Polňačky a lesní cesty s přehledem,sem tam prejet pole, na sněhu bez problémů, a víc od něj nechci.

Spotřeba? No zatím se zajíždíme, a je to automat. Tudíž 10l/100km žádný velký překvapení

Takže výsledek? Na každým autě něco najdete. Žádný není dokonalý. Tohle je hodně v pohodě, Dělá všechno, co od něj člověk čeká, a na velmi slušný úrovni. A že je to Korejec? To už přece dnes není žádný téma. To řeší už jen mladý masírky, co jezdí ve vomletých pasatech, golfech a trojkových BMV. To auto má úroveň zpracování a materiálů jako vetšina západních aut. Mě se to auto líbí a vyhovuje mi, a moje přítelkyně ho miluje:-))

Závady a opravy na autě

Zatím nemělo. Tedy ještě jsem nic neopravoval, i když dvě maličkosti mi pijou krev.

Za prvé konstrukce přední nápravy způsobuje, že při rychlostech do 60km/h je při průjezdu hlučná (tlumené rázy).

A za druhé mám asi někde povolené výfujové potrubí, protože při nastartování, a občas při nízkých otáčkách něco drnčí od spoda. Ale brzy jdu na servis, a oni si s tím jistě poradí.
<
Přejít na standardní verzi stránky »