Zavřít recenzi

Mitsubishi Sigma

“Skvělé, rychlé, spolehlivé auto.”
  • Rok výroby: 1992 
  • Typ motoru: V6-3.0 
  • Stav km při koupi: 74 300 km 
  • Stav km nyní: 154 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Průměrná spotřeba: 7 - 13 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

0
 

Provozní náklady

0
 

Náhradní díly

5
 
Hodnocení celkem 7.7
Bylo to super auto, miloval jsem ho. Jezdilo skvele, bylo tiche, rychle, nenapadne. Sestihrnek zral v prumeru 8-10 litru podle stylu jizdy, predl jak kocka.

Nebyt toho, ze jsem zaslepene veril znamemu "mechanikovi", misto abych PRAVIDELNE jezdil do znackoveho servisu na PRAVIDELNOU udrzbu, auto bych mel dodnes.

Jako kazdy japonec, i Sigma jezdila porad dobre, nestezovala si, az to zaclo banalitkou a skoncilo prodejem auta. Prodelal jsem na tom, ale je to zkusenost. Clovek, co to koupil po mne zaplatil maximalne dvacet hadru za ramena napravy a pravdepodobne jezdi dodnes bez dalsich nakladu.

Zkusenost s timhle autem me poucila o tom, ze se vyplati jezdit pravidelne na prohlidky do znackovych servisu. Porad lepsi zaplatit 3x do roka nejaky prachy a mit zaruku, nez 3 roky setrit na kazdy oprave u spatnyho cloveka a pak to zatahnout najednou. (pokud mate duveryhodneho mechanika, je to samozrejme neco jineho, tady to byla moje blbost, ze jsem slepe duveroval kamaradovi).

Dneska uz se zachovaly kousek shani spatne, ale vzal bych ho hned, nejlepe s 24V motorem. Skvele auto!

Závady a opravy na autě

Nebyt "znameho" mechanika, ktery me bral na hul, tak ne. Po navsteve autorizovaneho servisu kvuli vymene oleje se prislo na to, ze ve 130 tisicich je tam jeste puvodni rozvodak, svicky a k tomu jeste lehla spojka.

Vsechno opravili, pak odesly brzdy, zadni naprava, upadla rolna na klinaku.

Celkem za opravy ve znackovem servisu - 130 tisic Kc.
<
Přejít na standardní verzi stránky »