Zavřít recenzi

Nissan Terrano II 2,7 TDi

“Spokojenost zvláště v Čechách! ”
  • Rok výroby: 2000 
  • Typ motoru: 2.7Tdi 
  • Stav km při koupi: 70 000 km 
  • Stav km nyní: 135 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 3 roky
  • Průměrná spotřeba: 10 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

6
 

Náhradní díly

8
 
Hodnocení celkem 8.2
Auto jsem koupil jako výhodnou koupi bouraného vozu.Podotýkám, že před tím jsem měl Terrano téměř stejné jenom jsem tak udělal výměnu dvou vozů abych se zbavil leasingu.

K věci, auto má velmi dobré jízdní vlastnosti jak na silnici tak v terénu, velmi přijatelný kompromis obou vlastností.Dalo by se přesněji vystihnout jako teréní vůz, poskytující pohodlí osobního auta a to včetně výbavy vozu.Možnost obsazení vozu sedmi lidmi se mi párkrát hodila. Musím však přiznat, že poslední řada sedadel je spíše pro děti. Dospělé osoby se tam vejdou také, ale vysoká podlaha vás nutí mět skčené nohy a dá se tak cestovat na, krátké vzdálenosti. Dobré tak na dojíždění do práce, nehledě na to, že při použití těchto sedadel přijdete o kufr.

Pocit bezpečí jízdy v tomto autě si musí vyzkoušet každý sám. Komfort jízdy umožňující se stále nesoustředit na věčně rozbyté české silnice, pocit , že nemusíte přemýšlet jestli připarkování utrhnete někde spojler o zvýšený obrubník, dostatečný přehlet o provozu poskytovaný vysokým posezem vás jednou chytne a už nepustí.
Je to samozřejmě vyváženo většímy náklady na provoz.

V zimě auto na kluzké vozovce trochu může zatancovat, je to zbůsobeno hlavním náhonem na zadek a vyšším těžištěm, ovšem dá se to eliminovat připojením předního náhonu a také vhodně zvolenýmy pneumatikamy. Spotřeba u tohoto motoru je stálá kolem 9-10 litrů. V případě ježdění v terénu a silném městském provozu může vyšplhat na 13 l , mě se to zatím nepodařilo.

Použití pohonu 4x4 vhodné pro terén, či zasněženou, nebo silně zmoklou vozovku. Na suché silnici se nedoporučuje vůbec pohon 4x4 používat, myslím, že tak uvádí i výrobce. Z vlastní zkušenosti v tomto případě se auto v ostré zatáčce je schopno při menších rychlostech i zastavit. Z toho je zřejmé, jak snadno by se tento pohon mohl poškodit. " Volnoběžky".

Jelikož jsem na předchozím Terranu musel měnit spojku, neboť se utrhla lamela měl jsem strach o finanční stránku. V tomto případě se dá na Terrano sehnat poměrně dost věcí v reprice rovnecenné orig. dílům. V případě spojky to bylo cca 8 000,-Kč + práce. ( Celá spojka- lamela, ložisko, přítlačák.)
Jelikož jsem druhé terrano koupil jako bourané začala nekonečná práce se scháněním náhradních dílů.

Vzhledem k tomu, že těchto vozů je poměrně dost, lze toho po vrakovištích sehnat hodně. Ne však všude byli dostatečně seriozní, nebo někdy se prostě určitá věc sehnat nedala, proto jsem se tedy obracel přímo na nissan a k mému překvapení zde některé díly byly levnější než staré použité. Jednalo se tak např. blinkry. Z toho jsem později zjistil i co se týká jiných značek aut , pravidlo nejdříve se zeptat na cenu nového dílu a pak pátrat po levnějším.

V každém případě je auto zatím velmi spolehlivé a jak jsem uvedl s náhradnímy díly to taky není ůplně nejhorší.

Pouze v loňských mrazech pod 23 stupňů jsem měl trochu problém s palivem.Motor bez problému nastartuje je schopen jízdy, ale při vyšších otáčkách už začal cukat. Myslel jsem si, že mám zanesené filtry či špatnou naftu, ale dělalo to i tchánovi, který má Terrano také. Po větším zahřátí problémy přestaly. Chci upozornit, že se nám tak stalo pouze dva dny za zhruba dobu 5 let co auta máme.

Detailní závada že se vám strácí displej ukazatele kilometrů a hodin, vás ani nijak nerozháže když víte, že na auto se dá opravdu spolehnout. Pouze podotýkám je vhodné kolem 100 tis kilometrů zkontrolovat spojku! Toto není jenom má zkušenost, ale jak jsem zjišťoval zkušenost více lidí. Záleží také na tom jak kdo auto před tím používal.

Závady a opravy na autě

Ano, utržená lamela spojky. Vadný ukazatel počtu ujetých kilometrů. "Diplay".
<
Přejít na standardní verzi stránky »