Zavřít recenzi

Ford Focus 1,8 TDi Ghia

“V dané třídě luxusní svezení”
  • Rok výroby: 1999 
  • Typ motoru: 1,8 TDDi 
  • Stav km při koupi: 98 000 km 
  • Stav km nyní: 127 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 5 let
  • Průměrná spotřeba: 6,7 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

7
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

7
 
Hodnocení celkem 8.2
V porovnání s auty, které jsem už stihl vystřídat ( Corsa, Astra, Felicia, Fabia) je zatím asi to nejpohodlnější a s největším vnitřním prostorem. I na 15" kolech je pohodlnější než Fabie obutá na čem koliv. Přináší mi nelepší pocit z řízení.

Teď už jsem ho přenechal manželce na nákupy a převoz dětí.

Závady a opravy na autě

Myslím si, že při koupi vozu jsem nemohl vůbec nic podcenit, a proto jsem věřil, že je ve 100% stavu. Nic nenasvědčovalo tomu, že by s ním předchozí majitel zacházel nešetrně. To se vždy pozná podle stavu interieru.

Servisní knížka s dokonalou evidencí a pravidelnými návštěvami autorizovaných servisů mě v tomto jen ujistila. Při jízdě nebylo vůbec nic slyšet, auto se chovalo jako nové ( už jsem dvě firemní nové měl takže vím o čem mluvím ).

První problém přišel po cca 9 000 km. Z ničeho nic se odporoučela ložiska kol zadní nápravy. Bez jakého koliv hučení nebo dalšího příznaku. Byl jsem tenkrát rád, že mi neupadlo kolo a dojel do servisu. Řekl jsem si to nic, auto na to mělo nárok vzhledem k ujetým km. Ještě jsem se ani pořádně neprojel po opravě a začala vyskakovat 1.rychlost ! Byl jsem zralej na smyčku, převodovka ven - výměna synchronu a vymezovacých kroužků. No a letos na podzim mě nechalo na dálnici 150 km od domova. V tu chvíli jsem byl rozhodnut se ho zbavit.

Po následné výměně vstřkovacího čerpadla, které se na té dálnici odporoučelo, jsem se ho nedokázal zbavit. Prostě jsem si ho zamiloval.
<
Přejít na standardní verzi stránky »