Ford Focus 1,8 TDi Ghia
“V dané třídě luxusní svezení”
- Rok výroby: 1999
- Typ motoru: 1,8 TDDi
- Stav km při koupi: 98 000 km
- Stav km nyní: 127 000 km
- Způsob řazení: manuál
- Status vozu při koupi:
- Jak dlouho auto používáte?
5 let
- Průměrná spotřeba: 6,7 l/100 km
Hodnocení a zkušenosti s autem
V porovnání s auty, které jsem už stihl vystřídat ( Corsa, Astra, Felicia, Fabia) je zatím asi to nejpohodlnější a s největším vnitřním prostorem. I na 15" kolech je pohodlnější než Fabie obutá na čem koliv. Přináší mi nelepší pocit z řízení.
Teď už jsem ho přenechal manželce na nákupy a převoz dětí.
Závady a opravy na autě
Myslím si, že při koupi vozu jsem nemohl vůbec nic podcenit, a proto jsem věřil, že je ve 100% stavu. Nic nenasvědčovalo tomu, že by s ním předchozí majitel zacházel nešetrně. To se vždy pozná podle stavu interieru.
Servisní knížka s dokonalou evidencí a pravidelnými návštěvami autorizovaných servisů mě v tomto jen ujistila. Při jízdě nebylo vůbec nic slyšet, auto se chovalo jako nové ( už jsem dvě firemní nové měl takže vím o čem mluvím ).
První problém přišel po cca 9 000 km. Z ničeho nic se odporoučela ložiska kol zadní nápravy. Bez jakého koliv hučení nebo dalšího příznaku. Byl jsem tenkrát rád, že mi neupadlo kolo a dojel do servisu. Řekl jsem si to nic, auto na to mělo nárok vzhledem k ujetým km. Ještě jsem se ani pořádně neprojel po opravě a začala vyskakovat 1.rychlost ! Byl jsem zralej na smyčku, převodovka ven - výměna synchronu a vymezovacých kroužků. No a letos na podzim mě nechalo na dálnici 150 km od domova. V tu chvíli jsem byl rozhodnut se ho zbavit.
Po následné výměně vstřkovacího čerpadla, které se na té dálnici odporoučelo, jsem se ho nedokázal zbavit. Prostě jsem si ho zamiloval.