Zavřít recenzi

Škoda GARDE lux super

“Parádní povozeníčko za super cenu!”
  • Rok výroby: 1986 
  • Typ motoru: 1300 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 106 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 6 let
  • Průměrná spotřeba: 11 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

10
 
Hodnocení celkem 9.0
Když mám objektivně zhodnotit tohle auto, je jasné že jde o poslední velké kupé od škodovky. Po designové stránce nemám autu co vytknout. Každý se za ním i dnes otočí!
Vylepšil jsem exteriér namontováním mračítek, taky decentní tuning tomu neuškodil - jezdím na 15palcovkách DUNLOP. Trošku jsem taky nechal poladit řídící jednotku a čipnout ji na 60 kW. Rozdíl je znát hlavně při předjíždění ve městě, na křižovatce za sebou nechávám báva i passaty...je to parádička. Zvuk motoru super kovovej, podle zasvěcenců připomíná šestihrnek.

Jízdní vlastnosti patří dnes už jen k lepšímu nadprůměru, menší poloměr otáčení by určitě neškodil. Nicméně i tak je řízení dost strmé a příjemné. Řadicí páka je mírně "vykvedlaná", takže jsem se to snažil pořešit instalací gumových vahadel do prostoru rozvodovky, a skutečně se to trochu zlepšilo.

Co se týče vnitřního prostoru, dá se hodně pohodlně cestovat i na delší štreky. Před 2 lety jsme dali Chorvatsko v 5 lidech, + spousta zavazadel, celkem komfortně. Vzadu je na kupé poměrně hodně místa.Třeba proti fábce jsou sedadla perfektní, boční vedení taky ujde. Škoda propáleného čalounění u spolujezdce,ale můžu být rád,že mi chudák škodárna neshořela celá.:)

Abych jen nechválil: konstrukčně je škůdka samozřejmě už "out", jen pevně doufám,že budou ještě něco podobného vyrábět.

SKODA FOR EVER!!!

Závady a opravy na autě

Auto je super spolehlivé, najezdím cca 14,5 tis. km ročně, měním akorát provozní věci typu náboje do předních kol, dolívám v pravidelných intervalech polosyntetiku atd.

V 90 tis. jsem vlastní vinou odvařil vejfuk, oprava stála cca 4 tis., tudíž pohoda klídek, dělali mi to přímo u Škodovky v Poděbradech.

Celkově mě trochu straší koroze, která zejména na podvozku dosahuje stavu krize,ale snažím se tomu jít naproti a nechal jsem před půl rokem vylakovat dutiny - materiál + práce cca 2.500,-

Někdy se trochu zblázní elektrika, ale to si mylsím že se dá tolerovat u auta skoro třicet let starého. Často mi zhasnou za jízdy potkávačky,ale neřeším to.
<
Přejít na standardní verzi stránky »