Zavřít recenzi

Opel Vectra B 2.0 DTi 16V

“Výborné, hospodárné, silné a spolehlivé auto.”
  • Rok výroby: 2000 
  • Typ motoru: 2.0 DHL 
  • Stav km při koupi: 64 000 km 
  • Stav km nyní: 150 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 2 roky
  • Průměrná spotřeba: 7 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

8
 
Hodnocení celkem 8.8
Vozidlo jsem zakoupil na doporučení mého známého, ojeté v srpnu roku 2004, v nejmenovaném autobazaru , vozidlo stálo pod střechou, bylo vyčíštěné, naleštěné, maximalní možná výbava, na budíku pohopouhých 64000km, no vypadalo prostě úžasně.

Kupní cena v té době činila 275000,-Kč, což nebylo za tento vůz zrovna málo, ale nekupte to, když bylo v tak úžasné a navíc vás majitel autobazaru stále ujišťuje o tom jak výhodná investice to je. Sepsali jsme kupní smlouvu, já jsem zaplatil a s pocitem jak výhodnou investici jsem učinil jsem se vydal domů. Jaké bylo mé překvapení, když jsem v rohu složky, která obsahovala dokumentaci k vozidlu, nalezl originální cedulku z autobararu v německu na které byly uvedeny všechny data k vozidlu a mimo jiné i stav tachometru který čítal 245000km. Toto samotné by mi až tak nevadilo, nemám předsudky, co se týče najetých km.

Auto bylo udržované, pravidleně servisované a opravdu ve výborném stavu, spíš mě štval ten podraz ze strany majitele autobazaru. Kdyby mi na rovinu sdělil pravdivý údaj o najetých km, vozidlo bych stejně koupi, samozřejmě bych ale žádal slevu, na které jsme se s majitelem autobazaru, vzhledem ke zjištěným skutečnostem, stejně později domluvili.

S vozidlem jsem byl po celou dobu maximálně spokojen, najel jsem na něm necelých 100000km a po necelých dvou letech jsem jej prodal kamarádovi, který s ním spokojeně jezdí dodnes.

V současné době má Oplík najeto něco málo pod 400000km a šlape stále bez problémů. Kromě Běžné údržby, steřelých přepadových hadiček vstřikovacího čerpadla, díky nimž padala nafta (oprava stála 200,-Kč) a vadného elektromagnetického ovladače AGR ventilu, auto strácelo výkon ( oprava, starší díl z vrakoviště 1000,-Kč), nemělo auto nikdy žádný problém a šlape stále bez poruchy.

Závady a opravy na autě

Problémy se startováním, padání nafty.

Vadný AGR ventil.
<
Přejít na standardní verzi stránky »