Zavřít recenzi

Nissan Sunny GTI N14 16V

“Za malo peněz hodně muziky.”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 1993 
  • Typ motoru: 2.0 16V SR 20DE 
  • Stav km při koupi: 132 200 km 
  • Stav km nyní: 143 500 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 9 měs.
  • Průměrná spotřeba: 8,8 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

6
 

Komfort

5
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

7
 
Hodnocení celkem 6.4
S vozem sem byl maximalně spokojen co se tyče motorycké stránky ,jak pružností tak ochotným vytáčením motoru až k hranici omezovače otaček (7800ot/min).

V mém případě sem vyměnil sériove tlumiče a pružiny za sportovní a snížené o 45mm což velmy prospělo celkovému choováni vozu a stabilitě ve vysokých rychlostech.

Po úpravach podvozku jsem se rozhodl také provést zvýšená výkonu motoru, a to Sportovním vzduch. Filtrem a take upravou dalších komponentu, což mělo za ná zvýšeni výkonu až na 119kw.

Jedná se o velmi bytý a pohyblivý vůz co nabýdne velmi slušné sportovní svezení za nízkou pořizovací cenu. Jediné co mě působilo špatný dojem byl:

Vrzající interiér, malá palivová nádrž a nepřesné řazení, což se projevilo občasným nedořazením či špatným přeřazením, ale tento problém jsem vyřešil výměnou silentbloků na táhle řazení.

V závěru bych toto auto doporučil pro motor, který snese i hrubé zachazení a sportovní nároky řidiče. A není nikterak náročné na ůdržbu, avšak při sportovním používání jako jsou hobby vrchy či sprinty doporučuju měnit motorový olej co 7 000km.

Závady a opravy na autě

Muj sunny gti neměl žadne problemy, jen kolísajici volnoběch a to spůsobený montáží sportovního vzduchoveho filtru.

PORUCHY:

1x žárovka H4

1x Brzdová žárovka

Prasklá prachovka kloubu poloosy-běžne opotřebení

<
Přejít na standardní verzi stránky »