Zavřít recenzi

Opel Astra 1,8 G

“Velmi dobré jízdní vlastnosti, špatný technický stav.”
  • Rok výroby: 1998 
  • Typ motoru: 1800 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 90 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 6 let
  • Průměrná spotřeba: 6,8 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

5
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

5
 
Hodnocení celkem 6.8
Vozidlo jsem koupil v roce 1999 nové, bylo vyrobeno v roce 1998 jako jedno z prvních vozů Astry G obsah 1,8 . Vypadalo dobře, velice dobře sedělo na silnici, vozidlo mělo TSC.
Jízdní vlastnosti velmi dobré, spotřeba kolem 6,5 až 7 litrů, dosti silně od počátku burácel ve vyšších otáčkách výfuk - prý jako sportovní.

Jízdní vlastnosti velmi dobré, dobré sedačky, ani jízda více jak 1000 km nebyla obtížná, dala se v pohodě snést.
Horší a podstatně horší to bylo s kvalitou vozidla. Ač bylo vozidlo vyrobeno a smontováno v SRN, bylo smontováno z dílů vyrobených snad na celém světě a tak se stalo, že k demontáži alternátoru bylo zapotřebí 5 různých klíčů a vyčkat, až motor celý vychladne, neboť alternátor je umístěn za motorem, kde není nijak chlazen.
Předtím jsem měl Opla Olympii, dále Kadetta, Corsu a poslední Astru G, která však byla nejhorší co se týče kvality.

Nikomu bych tento typ vozidla nedoporučil.

Po necelých 6 letech jsem vozidlo prodal a už bych značku OPEL nerad viděl.
Nyní mám VW Passat 1,9 TDI 96 Kw, ročník 2002 a jsem s ním plně spokojen.

Závady a opravy na autě

Od samého počátku, po koupi nového vozidla, vrzala sedadla, špatně fungovaly zadní kotoučové brzdy, jednou za rok odcházel snímač teploty motoru. Jeden měsíc po jednoroční záruce odešly brzdové třmeny na zadních brzdách.

Třetím rokem odešla lambda sonda, krokový motor u vstřikování paliva, každé dva roky zadní brzdové desky, šestým rokem alternátor, opět zadní kotouče brzd , držák výfuku apod.
<
Přejít na standardní verzi stránky »