Hodnocení a zkušenosti s autem
"Jednoduchá záležitost."
Motor založen na základu "žiguláckého" byl přizpůsoben a vůz byl vybaven 5ti kvaltem (5ka k sobě vedle 4ky - klasika :o)) při seřízení na příjemný chod si motor bere kolem cca 10l a je schopen vyjet téměř za jakýchkoli klimatických podmínek a má problém projít legálně emisemi.
Při seřízení na "sporo" tak jako je to v našem případě, vůz za studena i se sytičem cuká a nemá zdaleka plný výkon. Průměrná spotřeba 5,5l, bezproblémové emise.
Karoserie je pohlednější favorit-felicie, na čapích nohách - je dost vysoká. Hnije zevnitř, náš vůz byl a je garážován a nejezděn v zimě, ale prahy se zevnitř rozpadají.
Podvozek mizerný, hlavně přední náprava se chová při sportovnější jízdě zcela "anomálně"
Brzdy jsou nepříjemné, pocit při brždění je takový jako by brzdový pedál tlačil přímo na roztočenou "gumu"
Jinak do rychlosti 80km/h bez potíží - při větší rychlosti se objevily silné rázy do volantu, nezmizelo ani při opakovaném vyvažování kol!!
Problém zcela náhodou odstraněn právě výměnou středního výfukového dílu, (spojitost mezi přední nápravou a výfukem mi uniká dodnes=)
Vůz má spoustu "unikátních" řešení viz. uchycení kol na třech šroubech - netradiční disky apod.
Pokud jezdí bez problémů jde o velmi levný dopravní prostředek, v případě potíží se většina běžných mechaniků křižuje a utíká.
V interiéru pouze tvrdé plasty, nic moc sedačky - hluboké, nepřirozený posez.
Cena v bazarech za vůz s najetými cca 60 000km, do 10t. Kč mluví za vše.
Vůz ideální pro nenáročné kutily, ale na řadu typu Škoda 100, 105 to nespolehlivostí nemá a můžeme bez zardění mluvit a komfortnějším svezení.