Zavřít recenzi

BMW 318 E36, M40

“Super auto s cenou dílů jak na Feldu.”
  • Rok výroby: 1994 
  • Typ motoru: 1,8i M40 
  • Stav km při koupi: 115 000 km 
  • Stav km nyní: 245 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 4 roky
  • Průměrná spotřeba: 10 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

8
 
Hodnocení celkem 9.2
Na BMW nedám dopustit, měl jsem hodně aut a nejvíce mne sklamalo Audi, kdy za opravy jsem utratil skoro 200tis. kč, to byla A4 2000 r. v. takže následoval okamžitý prodej, pak ještě nějaká auta jsem prošel, ale zůstalo mi BMW 318 E36 a nemá chybu sice již uvažuji že půjde do světa, ale to jen proto že chci větší asi 5 nebo rovnou 7 BMW.

Jinak toto auto jsem bral jak se říká na kšeft ale již jsem ho nedal, na to co jsem sním nahrkal tak absolutně žádná výtka, jen BMW ošidilo antikorozní ošetření na spodním lemu dveří ale antirezin a nástřik body to napravil. Jinak je super na to že je to 94r.v. tak super vůz. Až na běžné opravy co jsem psal jsem do auta nijak neinvestoval a hlavně ho nijak nešetřil a myslím že jsem BMW podlehl již na věky.

Nikdy mne nenechalo ve štychu a to jsem točil německo, švýcary, chorvatsko což Oktávky, Hyundaie, Suzuki a podobné šroty nezvládly a po pár tisících kilometrech v kuse se vždy něco stalo, ale s BMW jsem nikdy nezůstal nikde viset. Nechci ho jen vychvalovat, ale za ty prachy je super a ceny dílů jak na Feldu, teda ty běžné díly.

Jinak má i své chyby jako místo v zadu ale je to jen 3. Jen jediná výtka je složitý šíbr kdy plastové vodiče se vysmekávají z vodících lišt, ale mám dvouzonovou klimu a tak ho neužívám, to je jediné co nemá ani cenu spravovat protože stím nejde asi nic udělat.

Závady a opravy na autě

Auto jsem kupoval po prvním majiteli ze švýcarska a bylo v super stavu, za tu dobu co jsem ho měl jsem měnil jen kulové čepy a přední stabilizátory řízení vše do 2000kč, komplet. To je ale následek našich silnic. Také brzdy jsem měnil a tlumiče, ale to je následek cestování po D1, zadní tlumiče bildstain po 1400kč kus a přední 2300kč kus.

Jinak naprosto bez problémů, jen minulou zimu ještě přimrzlo okno a při otevírání se vytrhlo z uchycení ale to byla oprava za 200kč z výměnou plastové lyžiny ve které bylo sklo. Známý měl problém s elektronikou okna ale vše šlo vyřešit univerzální sadou za 400kč a vše bylo O.K.

Jedinou slabinou E36 je koroze spodního lemu dveří a předního dílu masky ve kterém jsou ledvinky, jak vedou ty lišty pod světlama tak na koncích rezaví, ale celá maska stojí asi 600-900 dle výrobce tak se oplatí koupit nový díl a nechat ho pořádně ošetřit, ze spod i body nástřikem a ty dveře vylít antirezinem a z venčí taky stříknout.

Jinak pokud nebylo bourané tak to je v poho a je to držák.
<
Přejít na standardní verzi stránky »