Zavřít recenzi

Renault Megane 1,9 Dt - RT

“Vytáhl jsem špatné auto z košíku.”
  • Rok výroby: 1996 
  • Typ motoru: 1870/1,9 Dt 
  • Stav km při koupi: 140 000 km 
  • Stav km nyní: 200 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 3 roky
  • Průměrná spotřeba: 5,5-6 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

5
 

Jízdní vlastnosti

5
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

4
 

Náhradní díly

8
 
Hodnocení celkem 5.8
Na první dojem bylo vozidlo perfektní, na vcelku malý výkon 66 kW vcelku razantní zrychlení, ale až od 2000 ot/min (turboefekt), jinak krasavec, vkusně udělaný interiér, relativně prostorný.

Jízdní vlastnosti solidní, v zatáčkách se dosti naklání (můj subjektivní pocit), uvnitř vozu vcelku vysoká hladina hluku jak od přední nápravy tak od motoru.

Je to francouz se vším všudy, při jakékoliv opravě je nutno řádně prozkoumat původní díl, aby člověk nekoupil jinačí díl.

Mám ještě doma Scenica 2.0/16V automat a to je zcela jiná písnička.

V současné době je již reřim takový: oprava, 1.tis.km normální jízdy a pak následuje další oprava.

Stářím vozu se ozývá snad úplně všechno, ale dle vlastní zkušenosti jsem šáhl vedle už od začátku, není Megan jako Megan.

Tento vůz bych si jako ojetinu koupil znovu, ale až po důkladné prohlídce v autorizovaném servise a pouze s vyplněnou servisní knihou. Jinak hrozí že narazíte na vozidlo, které je poskládáno z více kousků.

Závady a opravy na autě

Hned po koupi výměna rozvodového řemene včetně kladek, ale to by měl asi udělat každý kdo kupuje ojetý vůz z naftovým motorem.

Následovala výměna chladiče + čidlo teploty, to mělo za příčinu zadření motoru (čidlo neukazovalo jak mělo). Výměna předních ložisek kol 1x ročně - odcházejí nějak často na můj vkus.

Poruchy na větrání kabiny + klima, špatná elektroinstalace vozu. Unavené vzpěry 5-tých dveří.
<
Přejít na standardní verzi stránky »