Hodnocení a zkušenosti s autem
Při koupi mělo najeto cca 75000km,pří 80000km přestavba vozu na provoz Lpg cca 16000kč.Je tedy nutné dodržovat kratší servisní intervaly-po 10000km výměna mot.oleje+fitru,svíčky,vzduch.fitr a co je důležité výměna filru Lpg.
Motor s lpg snadno poradí a dá se jezdit za solidních 8l/100km.Pokud máte možnost obětovat cca 4000kč za sportovní střední a koncový díl výfuku,věřte,že je to hodně znát jak na spotřebě,tak síle motoru v rozmezí 1500- 3000ot/min.Mám to vyzkoušené v běžném provozu.Korozí trpí nejvíce přední blatníky a zadní lemy.Vyřešeno výměnou za nové.Poté nástřik dutin a spodku.Doporučuji koupit sadu plastvých podběhů za 800kč a máte po starostech.
Při 100000km výměna těsnění pod hlavou,komplet termostatové skříně s termostatem a chladící kapaliny.Pokud mohu doporučit používejte čistou chladící kapalinu,Favorit pak v zimě velice dobře topí.Za celé 4 roky,jsem řešil jen málo místa za volantem,protože mám skoro 2metry.
Částečně vyřešeno namontováním menší ho sportovního volantu.Vůz je velice jednoduchý na udržbu a náhradní díly koupite kdekoliv.Mohu ještě doporučit koupit rozpěrnou tyč mezi přední tlumiče cca 480kč.