Zavřít recenzi

Škoda Favorit 136L

“Jednoduchost.”
  • Rok výroby: 1990 
  • Typ motoru: 1289 
  • Stav km při koupi: 75 000 km 
  • Stav km nyní: 140 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 4 roky
  • Průměrná spotřeba: 8l lpg l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

5
 

Provozní náklady

4
 

Náhradní díly

10
 
Hodnocení celkem 6.8
Při koupi mělo najeto cca 75000km,pří 80000km přestavba vozu na provoz Lpg cca 16000kč.Je tedy nutné dodržovat kratší servisní intervaly-po 10000km výměna mot.oleje+fitru,svíčky,vzduch.fitr a co je důležité výměna filru Lpg.

Motor s lpg snadno poradí a dá se jezdit za solidních 8l/100km.Pokud máte možnost obětovat cca 4000kč za sportovní střední a koncový díl výfuku,věřte,že je to hodně znát jak na spotřebě,tak síle motoru v rozmezí 1500- 3000ot/min.Mám to vyzkoušené v běžném provozu.Korozí trpí nejvíce přední blatníky a zadní lemy.Vyřešeno výměnou za nové.Poté nástřik dutin a spodku.Doporučuji koupit sadu plastvých podběhů za 800kč a máte po starostech.

Při 100000km výměna těsnění pod hlavou,komplet termostatové skříně s termostatem a chladící kapaliny.Pokud mohu doporučit používejte čistou chladící kapalinu,Favorit pak v zimě velice dobře topí.Za celé 4 roky,jsem řešil jen málo místa za volantem,protože mám skoro 2metry.

Částečně vyřešeno namontováním menší ho sportovního volantu.Vůz je velice jednoduchý na udržbu a náhradní díly koupite kdekoliv.Mohu ještě doporučit koupit rozpěrnou tyč mezi přední tlumiče cca 480kč.

Závady a opravy na autě

Favorita jsem koupil od bratra cca 40 000kč, byl druhý majitel a když ho kupoval,měl najeto pouhých 65 000km.

Bylo lo mi jedno,že je to Favorit,potřeboval jsem nutně auto na ježdění do práce.

Pouze jsem vyměnil náplně,koupil za 700kč novou baterku a koupil sadu zimních pneu i s disky za 2500kč.
<
Přejít na standardní verzi stránky »