Zavřít recenzi

Renault Fuego GTX

“Bude mi chybět.”
  • Rok výroby: 1984 
  • Typ motoru: 1995 ccm 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 192 560 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 7 let
  • Průměrná spotřeba: 9 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

7
 
Hodnocení celkem 7.8
Tak jako se říká, že první láska nerezaví, tak i Fuego v mé mysli zůstane krásné a nerezavé. Ale dost sentimentu, reaita je taková, že Fuegem jsem jezdil do nedávna a celkem bez potíží. Silnou doménou toho vozu, byla jeho relativně velká odolnost(až blbuvzdornost).

Ta se hodila v momentě, kdy se mi podařilo po výměně baterky nepřipojit napájení ventilátoru chladiče. Následkem toho se přehřál motor, až se zakously písty ve válcích. Už jsem se tak s autem rozloučil s tím, že generálka motoru, jen nad můj finanční rámec.

Ale světe div se, Fuego vychladlo - nastartovalo a jelo jako by nic. A přestože se stejná věc povedla i mé drahé máti, Fuego nezaznamenalo změny. Tlaky, spotřeba prostě vše jakoby nic. Olej byl vždy od výměny do výměny, neubyla ani kapka.

Prostě a jednoduše Renault Fuego 2.0 GTX v mém případě znamená téměř nezničitelný motor bohužel namontovaný v karosérii, která sice zubu času odolává svým designem, nikoli však svým zpracováním.

Závady a opravy na autě

Největší bolestí auta, jak se koneckonců člověk dočte, kdekoli se něco píše o Fuegu, je všudypřítomný "rezekvítek". Krom toho se mi auto do rukou dostalo s dost hrozivě zarostlým chladičem(výplach kyselinou šťavelovou problém vyřešil).

Jinak závady drobné vesměs kosmetického charakteru, se kterými je nutno u starších aut počítat.
<
Přejít na standardní verzi stránky »