Zavřít recenzi

Jeep Cherokee Country 4.0 Hight Output

“Klasický vůz vyvážených vlastností”
  • Rok výroby: 1995 
  • Typ motoru: 4.0 šestiválec benzín 
  • Stav km při koupi: 120 000 km 
  • Stav km nyní: 160 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 3 roky
  • Průměrná spotřeba: 11 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

10
 
Hodnocení celkem 8.2
Vůz optimální velikosti, která ač se jedná o plnohodnotný terénní vůz se ještě vyznačuje dobrou manévrovatelností, zejména při parkování. Řídí se obdobně jako osobní vůz, pozor na uskakování zadní nápravy při přejezdu příčných nerovností v zatáčkách (pevná zadní náprava, listové pružiny).

Motor 4.0 o výkonu 190 kw je silný a má velmi kultivovaný běh.

S manuální převodovkou při lehké noze lze na dálnici jezdit i plně naložený za 9 - 10 litrů. Po Praze jezdím za 11-12 litrů, ale upozorňuji že s lehkou nohou a pouze na zadní náhon. V zimě na sněhu na 4x4 je spotřeba okolo 14-15 litrů, pokud na to opravdu šlápnete tak 20 litrů.

Doporučuji vezi limited s maximální výbavou, nebo speciální edici, já mám "country" s ovládáním tempomatu na volantu, klimatizací, park. senzory a celkovou elektrickou výbavou. Dával bych přednost manuálu, který vám umožní spořivou jízdu, automat je jistě pohodlnější a šetří motor, ale vezmě si dost benzínu navíc.

Vozu bych vytknul, že nemá dělenou zadní sedačku a rovněž řazení není uplně přesné a jemné. Proti Wrangleru se však jedná o doslova limuzínu. Vůz mohu doporučit, neboť za dobré peníze nabídne to co od něj čekáte: silný motor, robusní přehlednou karoserii, dobrou výbavu, vynikající antikorozní ochranu a pocit bezpečí poté co zaklapnete dveře.

Závady a opravy na autě

Po 30.000 km po koupi vozu jsem měnil kříže na přední nápravě. Měly by se měnit cca po ujetí 50.000,- Km. Pokud zakoupíte střední kvalitu, tak i s prací se cena opravy nepřehoupne přes 6.000,- Kč.

Jinak je vůz bez jakýchkoli poruch a je denně v pražském provozu.
<
Přejít na standardní verzi stránky »