Hodnocení a zkušenosti s autem
Vůz optimální velikosti, která ač se jedná o plnohodnotný terénní vůz se ještě vyznačuje dobrou manévrovatelností, zejména při parkování. Řídí se obdobně jako osobní vůz, pozor na uskakování zadní nápravy při přejezdu příčných nerovností v zatáčkách (pevná zadní náprava, listové pružiny).
Motor 4.0 o výkonu 190 kw je silný a má velmi kultivovaný běh.
S manuální převodovkou při lehké noze lze na dálnici jezdit i plně naložený za 9 - 10 litrů. Po Praze jezdím za 11-12 litrů, ale upozorňuji že s lehkou nohou a pouze na zadní náhon. V zimě na sněhu na 4x4 je spotřeba okolo 14-15 litrů, pokud na to opravdu šlápnete tak 20 litrů.
Doporučuji vezi limited s maximální výbavou, nebo speciální edici, já mám "country" s ovládáním tempomatu na volantu, klimatizací, park. senzory a celkovou elektrickou výbavou. Dával bych přednost manuálu, který vám umožní spořivou jízdu, automat je jistě pohodlnější a šetří motor, ale vezmě si dost benzínu navíc.
Vozu bych vytknul, že nemá dělenou zadní sedačku a rovněž řazení není uplně přesné a jemné. Proti Wrangleru se však jedná o doslova limuzínu. Vůz mohu doporučit, neboť za dobré peníze nabídne to co od něj čekáte: silný motor, robusní přehlednou karoserii, dobrou výbavu, vynikající antikorozní ochranu a pocit bezpečí poté co zaklapnete dveře.