Zavřít recenzi

Toyota Celica 2.0 GTi

“Celica ... víc bych bral jen to samé s turbem, EVO, Subaru STI, ale to bych musel někoho odrbat a na to jsem srab!”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 1993 
  • Typ motoru: 2.0/115kW 
  • Stav km při koupi: 140 000 km 
  • Stav km nyní: 180 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 3 roky
  • Průměrná spotřeba: 12 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

10
 
Hodnocení celkem 9.4
Psát tady o spotřebě nemá cenu, to ať si píšou "frajeři", co vlastní auta z KONCERNU. Každá sranda něco stojí a čekat u tohoto krasavce spotřebu pod 10, znamená jezdit a nemít z toho radost!! Je to drak a když mu otevřete papá a papá,ale jak píšu, nekoupil jsem fabii, abych všude jezdil pozdě...

Paráda je, že u aut tohoto typu nepřemýšlíte na co to vrčí a marně byste hledali mastný zadní nárazník,nebo ropnou mapu u víčka nádrže a to je v dnešní TDi době unikum!Kdo tuhle placku, která tak krásně vypadá posadí ještě níž, nebude litovat a v zatáčkách nenajde konkurenta a to nekecám!!

Závady a opravy na autě

Poruchy ?? Tady Celica!!! No jasně, takhle staré auto má své mouchy, s tím nikdo nic nenadělá, to přece patří k věku ...

Homokin.klouby, kotouče, je to fofrník, takže destičky od Ferroda, když utopíte pár peněz do kompletního výfuku, máte po starostech a kára fouká s radostí...

Poruchu, jako takovou u tohoto auta neznám, jak říkám jsou to výměny dílů a součástek, které jsou opotřebované... Náhradní díly v dnešní době není problém pořídit a je jasné, že starter od DENSO je nesrovnatelně dražší, než nějaký boschák, ale DENSO je vrchol a tohle auto jiné elektro nepoužívá ... zkrátka svůj k svému!!
<
Přejít na standardní verzi stránky »