Zavřít recenzi

Škoda Felicia Magic2

“Pohodové auto s levným provozem pro nenáročné.”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 2000 
  • Typ motoru: 1289/benzín/50kW 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 73 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 7 let
  • Průměrná spotřeba: 7,1 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

5
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

10
 
Hodnocení celkem 8.0
Auto jsem kupoval jako nové, byl to akční model, jeden z podledních, takže skvělá (na Felicii) výbava: koženy pack - volant, řadicí páka, ruční brzda, airbag řidiče, el. okna předu, 14"hliníková kola, centrál+alarm na DO, tonovaná skla,středový tunel s boxem.
Pro sedadla vpředu poskytují dobrý komfort, jen boční vedení by mohlo být lepší. Zavazadlový prostor byl pro mé účely dostatečný, ale rodiné auto to není.
Za celou dobu jsem s autem vice meně spokojen, na ježdění ve městě a okolí ideální, jen na parkování by se hodil posilovač řízení.

Na delší štreky to není dnes už ono, ale i to se dá, interiér je útulný, po 7 letech provozu nikde nic moc nevrže. Na dálnici je únosná rychlost cca 120Km/h pak uz motor strašně hučí a auto dost plave.

Motor je dostatečně pružný od 2000ot., dá se v pohodě jezdit v pásmu 2 - 3,5 tis. otáček (dálnice na5-ku 120Km/h - 3,5tis.ot)
Auto mě zatím nikdy nenechalo ve na holičkách, poruchy nebyly tak vážné, aby se stím nedalo odjet.

Dlouhodobá průměrná spotřeba je cca 7,1L/100Km.
Auto má nízkou pojistku, levné náhradní díly, a pokud najdete dobrý (neautorizovaný) servis tak budete plně spokojeni - roční prohlídka s výměnou oleje a filtrů vyjde neco přes tisíc korun.

Na autě mi vadí hlučný větrák ventilace, která není moc účinná, málo komfortní podvozek, který špatně filtruje nerovnosti na cestě a v zatáčkách se na něm vůz dost naklání, tuhé řízení bez posilovače v malých rychlostech.

Pokud nejste závodníci a hledáte spolehlivé auto s dostupným servisem a levným provozem, mohu jen doporučit, pro větší rodinu ale rozhodně kombi.
Vůz stál při koupi 265 000,- a byl koupen v autosalonu jako nový.

Závady a opravy na autě

Ve 36 500km problém s neklidným volnoběhem - těsnění sání + vstřikovací ventil, čištění škrtící klapky - celkem za 3 400,-.

Po 4 letech na záruku vyměněny 5-té dveře kvůli podezření na počínající rez.

Ve 43 000km - destičky, koncový díl výfuku, celkem za 2000,-.

Jinak jen svíčky 1x, olej a filtry, - každý rok.
<
Přejít na standardní verzi stránky »