Zavřít recenzi

Mercedes-Benz Sprinter 312D

“Bezva dělník.”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 1998 
  • Typ motoru: 2874 
  • Stav km při koupi: 150 000 km 
  • Stav km nyní: 704 593 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 4 roky
  • Průměrná spotřeba: 10 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

8
 
Hodnocení celkem 9.2
Vzhledem ke kilometrovému průběhu jsou provozní náklady hodně nízké.

Koroze vzhledem ke stáří vozu téměř žádná až do opravy zadní části vozu po nehodě autorizovaným servisem Fa.René.

Oprava stála téměř 360 000Kč. Za tuto cenu by si každý představoval profesionální provedení ale bohužel tomu tak nebylo. Byly vyměněny zadní sloupky a boční díly. První závada po opravě bylo zatékání do nákladového prtostoru. V okapničce chyběl tmel,což servis odstranil tak, že to vypadalo jako by to dělalo 4 leté dítě a na závěru to zatřeli štětcem. Další závada byla V elektroinstalaci na tažném zařízení. Ta mi byla "odstraněna" za pouhých 2 700Kč a spočívala v připojení 7 drátů pájkou na hlavním svazku za zadním světlem (kabely zůstaly původní). Po první zimě vylezli puchýře ve spoji dílů, zadních lemech a spodní části vozu. Bohužel doba pro reklamaci (6měsíců) už uplinula takže opravu musím zaplatit sám.

Nyní vozidlo servisováno v sokromém servisu a problémy přestaly.

S autem jsem maximálně spokojen.

Závady a opravy na autě

S vozem jsem velice spokojen. Až na drobné provozní poruchy je bez problému.

V 470 000Km kompetní GO alternátoru (3900Kč).

V 650 000Km výměna trysek ve vstřikovačích (22 000Kč), a GO turba (17 000Kč) a vstřikovacího čerpadla (17 800Kč).

V 698 000Km porucha převodovky, na pětku vydávala hrůzné zvuky (zakoupena z vrakoviště za 12 000Kč).
<
Přejít na standardní verzi stránky »