Zavřít recenzi

Opel Vectra A

“Starejte se o to a pojede to velmi dobře.”
  • Rok výroby: 1991 
  • Typ motoru: 2.0 8v 
  • Stav km při koupi: 180 000 km 
  • Stav km nyní: 196 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 2 roky
  • Průměrná spotřeba: 8 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

8
 
Hodnocení celkem 8.4
Po zkušenostech s různými antiauty bylo přesednutí do Vectry GT (výbava...anatomické křesla...elektrické střešní okno...stahování oken...různé detaily) šokem. Pohodlný a útulný interiér. Třeba mnohem lepší než u první generace Octavie. Palubovka je pěkná....mikroplyš potahů příjemný.

Dělená sedadla...opěrka.....dájí se s tím jezdit i daleké štreky. Motor je hotový miláček. Takový litinový valibuk...haha....s lehkou nohou se dá jezdit i za 6.5 litru...maximálka dojezd při 100km/h plynule je i 850km.

Jinak v kombinaci to je kolem 7.8-8.5. Víc nikdy. Motor je pružný. A nejraději má pětku a rychlost kolem stovky....to člověk jen tak tiše klouže krajinou za 6 litrů. Auto je ale dost tvrdé a nefiltruje rázy a na betonové D1 člověk na spárách poskakuje. Hrůza. Ale na dobrém povrchu umí podvozek Vectry GT hodně.

Rychlé průjezdy zatáček zajištěny. Ono....není to Felicie s vlečenými rameny, ale plnohodnotný křižník dálnic.

Závady a opravy na autě

Má i nemá. Vectra si žádá údržbu. A správná údržba zajistí opravdu dobrou spolehlivost. Vectra se umí odvděčit.

Chce to jezdit jako člověk. Motoricky je 2.0 nezmar. Kovářská práce. Litinový blok s masivnímy prvky. Není to žádný Twinsaprk od Alfy...takže se nelágrují ložiska a tak. Jinak spousta drobných chybiček, které ale nemají vliv na funkci.

Auto je i po 15 letech provozu v obdivuhodné kondici a strčí do kapsy i Octavie z roku 96. Co se třeba interiéru a podvozku týče. Takže ve zkratce: u opečovaného auta spousta drobných vad, ale jinak auto jede a jede.
<
Přejít na standardní verzi stránky »