Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto má slabní brzdy, na předních mám kotouče, obyčejné, ne vodou chlazené, zadní jsou bubnové. Nástup účinku je pomalejší. Vozidlo je v jednoduché výbavě - střešní okno, el. ovládána zrcátka vyhřívaná, výškově nastavitelná přední sedadla, hagusy. Vozidlo má přední reflektory jako IV golf.
Není možno auto zvedat obyčejným zvedákem na prahu v přední části, prah se prohýbá, přední část auta je těžká. Výkon motoru 66 kW - dostačující. Na vozidle není poznat, jestli jede plně obsazeno nebo v jednom. Táhne stejně.
Dobrá protikorozní ochrana podvozku-natřeno hmotou v barvě vozidla. Špatně vyrobený konstrukčně přední blatník - u prahu se zachytává nečistota,náchylnost ke korozi.
Na vozidle pravidelně měním palivový filtr-neoriginál stojí 300 místo 1200. Dále vzduchový filtr a olejový včetně motorového oleje po ujetí 10000 km.
Mám první projevy koroze u úchytů zadních dveří na středovém sloupku, přední kapota v místech poškození od kamínků, přední blatníky u prahů. U hagusu nad pátými dveřmi. Všechno je to drobná koroze max. do 1 cm.
Dlouhodová spotřeba je 5,5 l nafty. Ve městě je drobně nad 6 l.