Zavřít recenzi

Ford Escort

“Auto je to absolutně bomba,dnes je k sehnání za pár kč.”
  • Rok výroby: 1992 
  • Typ motoru: 1.6 EFi 
  • Stav km při koupi: 50 000 km 
  • Stav km nyní: 96 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 2 roky
  • Průměrná spotřeba: 7-11 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

9
 
Hodnocení celkem 9.0
Jinak jsem s tímto autem velice spokojený, jizdní vlastnosti parádní, v zatáčkách drží, motorově super, občas netočí starter (ani t´uk ) ale to se stane tak 3 do roka, dal jsem tam sportovní filtr s přímim sáním- na 1.6 super zvuk, auto ma v zakladu 90 HP - výfukem, filtrem, upravou ventilů a jiny gufera jsem z neho dostal přes 115 HP, za dva roky jsem měnil jednou destičky,kotouče super, až ted udělam cely nový brzdový system,kotouče odešli a s nimi i destičky, s autem najedu 1000 km tydně,používám ho denně, až na ten startér u kterého jsem měnil několikrát futra je to bomba,Escorti hrozně trpí startérem.

S tímto obsahem po těchto uprávách který když trošku rozumíte autum zvýšíte výkon sami před barákem,tak s ním dostanu auto na sprintu s 2 l motorem.a tyto upravy jsou otazkou opravdu par korun a trochu času.
Escort ma velmi dobrou akceleraci, pomalu stoupa do vysokych otáček a ve 3,5 tis vas zamackne do sedačky.

Spotřeba jak kdy,dálnice jedu při 140km/h tak za 7-8 l,město je ale opravdu drsné a v Praze se pod 10 litru nevejdu a to jezdím max.100 km/h.Nevím jaky na to mají ostatní názor ale mluvim s vlastní zkušenosti,mam druhého escorta.

Závady a opravy na autě

- koroze zadních lemů

- koroze kolem víčka nádrže, =klasika u escortu a celkově Fordu, hnijou

- uhnile zadní nosníky

- koroze rámu karosérie

- špatné pístní kroužky =papá olej

- není to nutnost ale neuškodí vyměnit čepy a Ramena kolem 100 000 tis km
<
Přejít na standardní verzi stránky »