Zavřít recenzi

Peugeot 607

“Dobrý a hezký vůz za rozumnou cenu.”
  • Rok výroby: 2000 
  • Typ motoru: 2,2 HDi 
  • Stav km při koupi: 80 000 km 
  • Stav km nyní: 240 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 4 roky
  • Průměrná spotřeba: 5,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

7
 
Hodnocení celkem 8.6
Hezké a dobré auto. Motor velmi úsporný, přitom dost silný (dřív jsem měl 406 3V6, ten byl silnější), ve stoupání a při předjíždění výkon motoru dostatečný.
Spotřeba - když jezdím úsporně, tak pod 5,4 l (průměr za celý rok, 40 000 km), když spěchám, tak vyleze na 5,6 až 6 l.

Hezký interiér, žlutá kůže.

Drobné nevýhody:
- dveře kabiny trochu nízké, občas se někdo praští do hlavy.
- topení sedadel se zapíná na nepraktickém místě, vedle sedáku, takže když spolujezdec nastupuje a je nastartováno, tak si zapne topení
- pravý stěrač zastavuje před pravým okem řidiče, občas tam zanechá špínu

Samozřejmě je třeba mít dobrý servis, u koncesionářů by opravy byly dražší.

Často při jízdě používám tempomat, na rovinách šetří palivo -
v kopcích pokud spotřeba stoupá nad 7 l, tak je úspornější jet bez tempomatu a využívat "švunk".

Palubní počítač přispívá k nízké spotřebě - když někdo zbytečně a marně předjíždí, tak je poznat, že nemá palubní počítač.

Závady a opravy na autě

Auto mělo poruchy očekávané u motorů HDi:

- řemenice na klikovce (3000)

- výměna FAP - vydržel 180 000 místo 80 000! (7500 Kč)

- volnoběžka alternátoru (2000)


A dále:

- poloosa (10000)

- ložisko servopumpy (3000)

- prasklo čerpadlo ostřikovače světel

- motorek nastavení výšky světel (2500)
<
Přejít na standardní verzi stránky »