Hodnocení a zkušenosti s autem
Je to již několikáté BX co mám a nedám na něj dopustit.Člověk sice zanadává když má něco opravit a ono to nejde,ale když autu dáte co chce,tak se vám odvděčí a u BX to platí zvlášť neboť hydraulický systém vyžaduje kvalitní a pravidelnou péči.
Jízdní vlastnosti jsou výborné.Auto dobře drží v zatáčkách,nedá se přetočit(snad jen na sněhu a jelikož má ručku na předek,tak to dá práci)
S dobrými zimními pneu jsem vyjel všude(bydlím v Krušných horách)
Díky hydraulice přejezdy jen zlehka přehoupnete,nehrozí kodrcání jako ve favoritu.Po zvednutí podvozku můžete přejet i větší nerovnosti a výmoly.Když auto plně naložíte,tak opět díky hydraulice nedrhne zadek po zemi,ale pořád je v provozní poloze.
Auto má relativně velký kufr,pohodlná sedadla místo pro posádku je také dobré(9 lidí se vešlo v pohodě)
Výbava také není špatná,ale je dle roku a typu.
Já mám:servo,el.zrcátka,el.okna,el.šíbr,mlhovky,černý interiér,mikroplyš koberce,křídlo,tmavá zadní světla,roletky na zadním platu a origo Alu(možná jsem i něco zapoměl)
Akcelerace je výborná,auto váží něco málo přes 1000kg a 125 koníků to umí rozhýbat,není to žádná zdechlina.
Spotřeba je velmi příznivá 6l/100km-dálky,7l/100km-kombinovná a 8l/100km-město podařilo se mi,ale jet i úsporněji
Důkaz,že hydraulický systém není špatný dokazuje fakt,že i jiné automobilky montují tento systém či systém na podobném principu do svých aut.
Citroen montuje od 70.let hydraulický systém vyjma několika modelů až do dnes,samozřejmě v kvalitnějším provedení viz.C6