Hodnocení a zkušenosti s autem
První a zásadní zkušenost je chování prodejce.(Emil Frey ČR s.r.o. = tragedie a hnus) Auto a zákazník zajímá prodejce pouze při prodeji. Po opuštění autosalónu si vše už musí zákazník řešit sám. Oprava po dvou měsících a po ujetí 9500 km a jediná rozumná nabídka byla zapůjčení náhradního vozidla za cenu od 800 do 4000 Kč/den (dle typu způjčeného auta). Naštěstí se mnohem lépe zachoval servis v Ostravě, kde mi zapůjčily náhradní vůz za režijní cenu.
vlastní zkušenosti z provozem :
- na dálnici je auto schopno jet 150km/hod
- krátky 1. a 2. rychlostní stupeň (kompromis do terénu)
- auto je standartně na pneumatikách 225/75 R16 a v terénu má auto nízkou světlou výšku. Výšku lze zvýšit změnou kol na 255/60 R18. Do terénu by byly ideální 235/85 R16 nebo vyšší, které ovšem nemá generální dovozce na vůz homologovány.
- u auta s tuhou zadní nápravou, pevným rámem, redukcí, ketré má ambice teréního SUV (lehkého offroadu), považuji za blbost použít ke krytí spodku vozidla plast (už je pokroucený a utržený). Dle nabídky prodejce stojí kompletní zakrytí spodku auta plech více než 30000,kč (bez DPH a montáže).
- skříňka u spolujezdce je malá a mělká. Další odkládací prostory taky žádná velká sláva
- středoví sloupek tlačí do pravé nohy řidiče a protože volant je nastavitelný pouze v jedné rovině dost obtížně se hledá poloha za volantem (ale dá se na to zviknout)