Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto dovezeno z Itálie, někde od Milána.V roce 2003. Ještě
dnes je v perfektním stavu, tedy bez koroze, jen mírné oděrky. Felicie v ČR se prodávaly kole 120000 - 145000,- Kč. Mírně orezlé, ať již to byly podběhy, lemy blatníků nebo okolí víčka nádrže. Téměř všechny měly na tachometrech 100 - 135 tis. km. Cena mého 60000,- Kč.
Jistě byly investice, a to: výměna motor., převod. oleje, brzdové kapaliny, oleje (kapaliny) v servo řízení, komplet spojka, palivový, vzduchový, olejový filtr, výměna hydrauliky čelních světel (nastavení výšky), brzdové kotouče, destičky a pakny, kulisu řazení i s táhly, přední zástěrky, tlumiče pérování, druhý a třetí díl výfuku, startér na 220 tis. km. Dále nástřik podvozku a dutin. Když jsem sečetl cenu vyměněných dílů 42 tis Kč. Tedy 102000,- Kč a auto je 100%. Obutí 165/70R13, ale již delší dobu přemýšlím o širších.
Chtěl jsem vyměnit škrtící klapku - po zapnutí klíčku je slyšet bzučení motorku - v návaznosti na řídící jednotku. Známý mi tam dal novou, ale vrátili jsme to zpět, bylo to stejné. Hledal jsem o tom informace v autorizovaných servisech, bylo jich dost a různé názory i kvalita práce na mých předešlých vozech. Pár vozů trpělo "tímto" neduhem, vyměňovali v servisech na záruky řídící jednotky i se škrtícími klapkami... a odstanili! A však spotřeba z max. 8 l při sportovní jízdě stoupla na 10,5 l. Závěr přežiji to škvrčení,(jde slyšet jen při vypnutém motoru, zapnutém klíčku - kterého součástí jsou nizké otáčky ve volnoběhu 600 - 650 ot./min. chod motoru po opravě (výměně) 850 - 900 ot./min..
Toto škvrčení je u všech felicií, krom diesel a karburace, ale jen "chvilenku" po zapnutí klíčku pak utichne. Jinak měním jen oleje, filtry a pneumatiky. A spotřeba?! Manželka jezdí s autem kolem 6 l, pro šťourali 5,8 l, já nejvíce 8,5 l/100 km, ale to už musím být v autě sám :-)) Super auto v poměru cena : užitek : náhradní díly : velikost.