Zavřít recenzi

Škoda Felicia 1.3 GLX, 50 kW

“Nenáročné auto pro jízdy po městě.”
  • Rok výroby: 1995 
  • Typ motoru: 1.3 
  • Stav km při koupi: 25 000 km 
  • Stav km nyní: 53 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 2 roky
  • Průměrná spotřeba: 7 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

7
 

Jízdní vlastnosti

4
 

Komfort

3
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

8
 
Hodnocení celkem 6.2
Motto: Nemá smysl ve Feldě moc šlapat na plyn -- akorát to žere a stejně to nejede.

Nejdrív můj profil jako řidiče: jezdím denně do práce a občas i delší trasy. Ročně najezdím cca 15 000 km, většinu po městě. Jezdím spíš klidně a bezpečně, snažím se předvídat.

Zkusím Feldu probrat nějak systematicky.

Jízdní vlastnosti nestojí za moc. Tedy pokud pořád jezdíte v podobných autech, tak vám to nepřijde, ale jakmile zkusíte aspoň Fábii, nebudete chtít zpátky.

V zatáčkách na hrbolech má tendenci odskakovat. Řízení je nepřesné, volant funguje spíš jako kormidlo. Řazení je příšerně nepřesné a tuhne -- horší než u Žiguli. Je třeba jej občas vyčistit, protože zespodu není kryté, takže se zanáší.

O výbavě a bezpečnosti se vůbec nedá mluvit, koncepčně dávno zastaralé auto. Snad jen sedadla jsou mi příjemnější než ve Fábii.

Pozitivní stránky -- zatím levný provoz, dostatek vnitřního prostoru. Nemusím se o auto tak moc bát.

Ještě to s Feldou tak rok dva vydržím a pak si asi koupím Ceeda.

Závady a opravy na autě

Předchozí majitel toho měnil docela dost, mj. výfuk. I když si myslím, že to s péčí až přeháněl.

Mé problémy:
2x prasklá nádrž na chladicí kapalinu. Poprvé to byla ta původní, podruhé neoriginální náhrada. Ta praskla ani ne po roce, takže mi uznali záruku a doplatil jsem na originální díl. U této poruchy ani tak nejde o cenu jako spíš o nepříjemnosti.

Výměna alternátoru už nevím přesně kdy, odhadem ve 40 000 km.

Zatuhlé řazení.

Zatím snad jen drobná koroze -- předchozí majitel auto garážoval, já ne.
<
Přejít na standardní verzi stránky »