Zavřít recenzi

Mazda 626 GE

“Naprostá spokojenost.”
  • Rok výroby: 1996 
  • Typ motoru: 2.0 benzin 
  • Stav km při koupi: 180 000 km 
  • Stav km nyní: 195 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 2 roky
  • Průměrná spotřeba: 7 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

8
 
Hodnocení celkem 9.0
Mazda 626 GE je vůz pohodlný, prostorný, spolehlivý s opravdu nadčasovým designem. Auto jsme kupovali ojeté, jako pátí v řadě a dosud jsme s ním neměli žádný závažnější problém.

Když půjdu zevnitř ven, tak interiér je velice útulný, na oko i jinak velice příjemný a dílensky precizně zpracovaný. Nikde nic nevrže, všechno funguje bez problémů. Když se podívám do interiérů dnešních běžných aut, málokterý jako celek působí tak příjemně, jako tento.

Jízdní vlastnosti jsou podle mého velmi dobré, vedení auta je přesné, jen brzdy by potřebovaly razantnější nástup. Osobně v tom ale nevidím žádný problém. Řazení je přesné a hladké. Dvoulitrový benzínový čtyřválec tahá krásně, je naprosto spolehlivý a neskutečně tichý (z venku na volnoběh není téměř slyšet). Když jsme auto kupovali, nechali jsme mu preventivně udělat rozvody, vyměnit filtry a náplně a od té doby o něm nevíme. Za velmi tuhých mrazů startuje naprosto perfektně. Nikdy pod ním nebyla ani kapka oleje.

Chtěl bych upozornit pouze na jednu věc, která vyplynula z běžného provozu - a tou jsou gumy. Někde jsem četl, že interiér Mazdy je náchylnější na přenos hluku od gum - je to pravda. Neobouvejte letní gumy Barum Bravura, je to jako kdyby vám hučelo ložisko. Když na zimu přehodíme kola s pneumatikami Matador (teď přesně nevím jaký typ to je), je naprosté ticho a opět je slyšet pouze jemný zvuk motoru.

Provozní náklady jsou vzhledem ke spolehlivosti vozu velice minimální. Spotřeba se nám pohybuje něco okolo 7 litrů benzinu.

Kdo uvažuje o koupi tohoto vozu, mohu ho jen doporučit. Bude sloužit určitě dobře a dlouho. Máme najeto bezmála 200 tisíc kilometrů (jestli nebyl tachometr v bazaru přetočen :) a není na něm znát známka únavy. Byl to velice dobrý kup a jen těžko se s ním budeme loučit. Potřeba a srdce nás nutí a táhne k větším autům typu MPV.

Závady a opravy na autě

Tyčka stabilizátoru na zadní nápravě.
<
Přejít na standardní verzi stránky »