Hodnocení a zkušenosti s autem
Snad jenom bylo potřeba udělat rozvody (řemen + napínací kladka) a nechal jsem vyměnit ložiska v obou předních kolech. Jedno ložisko mi tady kluci, co dováží díly z USA nabízí za 6400 CZK bez DPH, tak jsem poprosil sestřenku, která se chystala zrovna v ten čas na návštěvu na Slovensko, aby mi to přivezla osobně, protože v USA to stojí USD 8,02. Jedno ložisko za osm dolarů, to je cca 170 CZK (!!!!), rozvodová sada USD 100,89, tj cca 2200 CZK. Tady za 5 českých na stole. Tisíců, samozřejmě :-) Takže rozvody a ložiska v kolech. Brzdy super, tlumiče, čepy, všechno ok. Jeo, ještě geometrie, ale to je drobnost.
Auto je neskutečně obrovské jak v podélném směru, tak na šířku. Automat je tichý, řazení sametové, klima maxivýkonná. Za těch pár chvil, co s tím jezdím, mám kombinovanou spotřebu 9,4/100. Pohoda. Před tím jsem měl Omegu, ta byla dobrá, ale toto je fantazie. Dřív jsem si myslel, že je Omega velké auto, ale až teď vím, co je velké auto :-) Všechno na dosah ruky, žádná změť tlačítek na palubce se nekoná, vše je podřízeno jednoduchému a okamžitému pochopení.
Tachometr je v mílích, pod tím zmenšeným jsou kilometry, takže mám 68 tisíc mil. Paráda. Jak je to velké, tak je to těžké, naprosto ideální na delší cesty, zcela nevhodné na postrkovačky po městě. Jednak letí spotřeba nahoru a jednak se s tím nikam nevejdu, má to skoro 5,5 metru.
Plná výbava, černá nepoškozená kůže, protiskluz, airbagy 2, ABS, všechno v elektrice...Standard. Dobré je, že klima jede od prvních sekund, pokud je třeba a je fakt megavýkonná.
Zavazadlový prostor je obrovský, na to, že je to sedan, se tam vejde i kočár a ještě zbývá hromada místa. Nejdou sklopit opěradla vzadu nebo jsem na to aspoň nepřišel