Zavřít recenzi

Škoda Fabia Combi 1,2 HTP

“Celkově dobré auto, ale velmi by mu prospěla lepší výbava v ceně, nižší cena a silnější motor.”
  • Rok výroby: 2005 
  • Typ motoru: 1,2 HTP 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 20 200 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 rok
  • Průměrná spotřeba: 7 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

6
 

Náhradní díly

8
 
Hodnocení celkem 7.4
Pokusím se hodnotit objektivně. Motor 1,2 HTP 47kW byl trochu zklamáním. Výkon nic moc, spotřeba průměrně 7, po městě 8l/100km a hrozný zvuk připomínající rozzuřenou sekačku na trávu.

Jízdní vlastnosti jsou výborné, dle mého názoru lepší než stará Octavia (na ní mám cca 15000 km). Standartní výbava, to je krize, naprosto neodpovídá ceně a za příplatek pak neodpovídá cena auta třídě auta. Auto jsem měl na operativní leasing, tedy na zkoušku a poměr cena/výbava se mi zdál neuměrný a proto jsem ho nakonec místo odkupu vrátil.

Jinak kvalita celkem dobrá a pokud auto koupíte za dobrou cenu, tak na cesty do práce mohu jen doporučit. Myslím, že nové by nemělo stát víc jak 300000 Kč, samozřejmě včetně klimy, aspoň předních el. oken a centrálu s do. Tyto věci jsem já opravdu v autě potřeboval a tudíž bych je postrádal.

Při současné poptávce a cenové politice VW se to však jeví nereálně.

Závady a opravy na autě

Auto táhlo lehce doprava ihned po převzetí vozu. Opraveno v záruce na třetí pokus. Ostatní dva autoservisy se vymlouvaly, že to není vada, silnice jsou klopené a jiné nesmysly.

Pomohla známost a nakonec to bylo mimo limit předepsaný výrobcem. Stejně jako u všech Fabií Combi ohnutá páčka 5. dveří zabraňující jejich otevření. Stačí neohleduplná manipulace a s otvíráním je konec. Způsobil mi to známý zvyklý mlátit 5. dveřmi Favorita.

Opraveno - ohnuto zpět zdarma. Po 12000 km výměna obou žárovek potkávacích světlometů, dle mého názoru příliš brzy.
<
Přejít na standardní verzi stránky »