Zavřít recenzi

Alfa Romeo 33 1.4 IE

“Nejlepší auto, který jsem kdy řídil a brutální. CUORE SPORTIVO!!!”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 1991 
  • Typ motoru: 1.4 IE Imola 
  • Stav km při koupi: 92 000 km 
  • Stav km nyní: 128 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 2 roky
  • Průměrná spotřeba: 6,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

4
 

Náhradní díly

6
 
Hodnocení celkem 7.6
Mám alfu dva roky, koupil jsem ji z dovozu, ale musím říci, že "33" je naprosto vyjímečné auto. Dá se sehnat o mnoho levněji než např. Felicie.

Musím říct, že kdo s Alfou nemá zkušenosti, tak mu asi chvilku bude trvat, než si zvykne na to, že ji musí držet ve vyšších otáčkách a na řazení, ale jde o zvyk. Pokaždé mi Alfa přinášela radost z jízdy, hlavně na klikatých cestách to je nádhera, auto sedí jako přibitý. Bez problému s Alfou předjíždím Octavie, atd...

Motor šlape jak hodinky, co Alfu mám, nebyla na motoru jediná závada a jede vskutku brilantně oproti Favoritu. Uvažují o tom, že tuhle Alfu dojezdím a koupím si další "33" ( asi jsem propadl Alfa-šílenství ). Je fakt že se s ní musí opatrně při začátcích, protože jsem znal pár mladých řidičů, kteří v ní nechali život.

No to je asi tak všechno, tak abych to shrnul: Alfa Romeo 33 je výborné sportovní auto, které ma jedny z nejlepších motorů a podvozků, hodí se i pro rodinu s dětmi a má hodně veliký zavazadlový prostor. Vždy když s ní jedu tak si to užívám, velký sportovní volant, plyn a brzda blízko u sebe a nádherný zvuk motoru.

Zdravím všechny Alfisty a CUORE SPORTIVO.

Závady a opravy na autě

Hned po koupi se měnila nádrž a koncový díl výfuku. Jinak občas pozlobí elektronika a topení. Začíná hnít na pro "33" typických místech, hlavně kolem víčka nádrže a vzadu za SPZ až po gumu u kufru. Spojka začíná prokluzovat, ale nemá cenu jí měnit, protože Alfu už jen dojíždím.

Navíc výměna obnaší nemalé výdaje. Je vyndaný brzdný rozdělovač ( přední i zadní kola brzdí stejnou silou hned po sešlápnutí brzdového pedálu ). Byli tu problémy s okny vpředu a spínací skříňka se zapíná přes spínač pod volantem ( taky už nemá cenu shánet jinou ).

Jinak byli měněny rozvodové řemeny a svíčky ( to je dost podstatné pro tyhle sportovní auta ).
<
Přejít na standardní verzi stránky »