Zavřít recenzi

Oltcit Club 11R

“Zajímavý zážitek.”
  • Rok výroby: 1990 
  • Typ motoru: 1.1 
  • Stav km při koupi: 61 518 km 
  • Stav km nyní: 61 900 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 měs.
  • Průměrná spotřeba: 8,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

7
 

Jízdní vlastnosti

3
 

Komfort

5
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

5
 
Hodnocení celkem 6.0
Auto jsem si koupil hlavně kvůli tomu, že mi vždycky přišlo jako z jiného světa a navíc se mi podařilo sehnat ho po STK a emisích a navíc po důchodci z Prahy, který s ním jezdil asi čtyřikrát za rok na Vysočinu na chalupu.
Tudíž je zachovalé a všechno funguje vyjma bodů, které jsem zmínil v seznamu poruch či závad.

Jízdní vlastnosti jsou pro mě jako Peugeoťáka nezvyklé a nejvíc mě zaujalo, jak se vůz v zatáčkách neuvěřitelně naklání.
Z toho důvodu nejezdím více než osmdesátkou nehledě k tomu, že rozměr pneumatik je 145 SR a kola jsou třináctipalcová.

Tudíž je pneumatika neskutečně úzká a od toho se vše odvíjí.
Vnitřní hluk je taky značný, dveře mají při zavírání kovový zvuk, vůbec Rumuni si nedali práci s nějakým těsněním apod.
Ono co říci k tomu, že kola jsou upevněna jen na 3 šroubech.
Vůbec jsem nevěděl, že Oltcit nemá chladič, ale je to chlazené jenom vzduchem. Alespoň to nemusím hlídat.

Auto jsem koupil v bazaru za 4. tis Kč, což je solidní cena. Usmlouval jsem tři tisíce, původně chtěli 7.000,- Kč.

Jinak auto má novou koncovku výfuku, novou baterii, torzní tyč řízení nápravy pravého předního kola, a je po výměně motorového oleje a vzduchové vložky.

Závady a opravy na autě

- ucházející pravé přední pneu

- nefunkční žárovka pravého předního tlumeného světla

- nelze zamknout dveře u řidiče klíčky, pouze zevnitř páčkou, vůz se tedy odemyká od spolujezdce

- nelze vypnout levý průduch ventilátoru vlevo od volantu
<
Přejít na standardní verzi stránky »