Ford Focus 1,8 benzin - TREND
“Oltcit měl méně závad!”
- Rok výroby: 1999
- Typ motoru: 1,8 - 85kW
- Stav km při koupi: 0 km
- Stav km nyní: 98 000 km
- Způsob řazení: manuál
- Status vozu při koupi:
- Jak dlouho auto používáte?
8 let
- Průměrná spotřeba: 8,0 l/100 km
Hodnocení a zkušenosti s autem
Je to mé 13. auto a třináctka si zřejmě vybírá svou daň. Jediný cíl, který mám, je ještě 2 roky vydržet a pak ho nekompromisně vykopnout z domu, nebo nechat sešrotovat. Celkově negativní dojem uzavírá neochota a neprofesionalita v autorizovaných servisech Ford. Jejich postup napichování PC a odstraňování závad mě ke konci již bavil. Nejraději by pořád měnili a měnili. Přijít na něco pouze přemýšlením je pro ně nadlidský úkol.
Závady a opravy na autě
Auto má poruchy průběžně pořád. Začalo to netěsností chladicího systému, pak samovolně praskla nádobka na olej do serva řízení. V 10-ti tis. měněny obě tyčky předního stabilizátoru.
Po 2 letech je ABS nefunkční, vadná obě přední čidla. Po roce opět nefunkční, vadný modul ABS. Po 5-ti letech rozbitý zámek pátých dveří, rok poté zámek přední kapoty.
Samovolně se odemykají dveře, přestože otevřu pouze u řidiče. Vadný volnoběžný ventil, autu nepadají otáčky. Neukazuje tachometr - vydné čidlo. Zatéká do el. konektorů v levém přením podběhu. V 50-ti. tis. měněno pomocné ložisko pravé poloosy a lož. v LZ kole.
Lidové ceny náhradních dílů jsou pouze blábolem. Pokud jde o plechařinu, nebo výfuk, tak možná. Vše ostatní je nehorázně drahé a většinou odešlo to nejdražší.